Nauja technologija kiekvienai restorano franšizei kainuos 120–160 tūkst. dolerių.
„McDonald's“ tikisi, kad šie kioskai atsipirks, nes vis daugiau klientų restoranuose nori specializuoto valgiaraščio.
Tiesa, bėda yra ta, kad maisto taip užsisakyti galima tik užėjus į patį restoraną, o „McDonald's“ gauna 70 proc. pajamų iš vairuotojams skirtų kioskelių.
„Realybė yra ta, kad ši naujovė neliečia 70 proc. klientų, kurie pasirenka vairuotojams skirtas kasas“, – sakė ankstesnis „McDonald's“ franšizės savininkas Richardas Adamsas.
„McDonald's“ bando šią problemą išspręsti pristatydamas specialų meniu ir vairuotojams, tačiau jis yra ribotas. Jis leidžia klientui rinktis tik bandelę ir padažą, o savitarnos kioskai leidžia pasirinkti ir tokius priedus kaip svogūnai, kumpis, grybai ir pan.
„Create Your Taste“ kioskai bus statomi tūkstančiuose restoranų JAV, tačiau „McDonald's“ nesitiki, kad tai stebuklingai pakels bendrovės pardavimus.
Tokių savitarnos kioskų pristatymas yra tik vienas iš plano, kaip atgaivinti bendrovę, kurios pardavimai „kraujuoja“ jau septynis ketvirčius iš eilės, dalis. Bendrovė taip pat pristato didesnius ir kokybiškesnius mėsainius ir pan.
„McDonald's“ restoranų viduje maistą užsisakinėjantys klientai nebūtinai turės rinktis savitarnos kioskus, nes tokie specializuoti mėsainiai yra gaminami ilgiau ir kainuoja daugiau.
„Business Insider“ darbuotojas išbandė savitarnos kioską Niujorke – už mėsainį su kumpiu, pomidorais, svogūnais, čederio sūriu, gvakamole, dviem padažais, bulvytėmis ir gėrimu sumokėjo 10 dolerių. Tai yra maždaug dvigubai brangiau nei „Big Mac“ pasiūlymas.
Analitikų teigimu, kyla pavojus, kad „McDonald's“ gręžiasi nuo to, kas ir lėmė restorano sėkmę iš pradžių – prieinamos kainos ir aptarnavimo greičio.
Specializuoti mėsainiai paprastai gaminami 7–10 minučių.
Geresnius mėsainius gaminančiuose restoranuose, pavyzdžiui, „Shake Shack“, toks laukimo laikas yra įprastas, tačiau „McDonald's“ klientus tai, matyt, tik suerzintų.
Analitikų teigimu, kyla pavojus, kad „McDonald's“ gręžiasi nuo to, kas ir lėmė restorano sėkmę iš pradžių – prieinamos kainos ir aptarnavimo greičio.