Šiuo metu „Pokemon Go“ yra prieinamas JAV, Australijos ir daugelio kitų šalių vartotojams, tačiau Japonijoje kol kas jis oficialiai dar nėra pristatytas.
Pačios „Nintendo“ akcijos pastaruoju metu taip brango. Vien tik praėjusią savaitę dėl „Pokemon Go“ sėkmės bendrovė padvigubino savo rinkos vertę.
Tiek laikraštis „The Wall Street Journal“, tiek technologijų apžvalgos svetainė „TechCrunch“ cituoja neįvardintus šaltinius, teigiančius, jog žaidimas Japonijoje bus pristatytas jį susiejant su „McDonald's“.
Teigiama, kad šio tinklo greitojo maisto restoranai Japonijoje bus „Nintendo“ remiamos vietos, kurios galės būti paverčiamos „Pokestops“ stotelėmis arba sporto salėmis – vietomis, kuriose žaidėjai gali kovoti vienas prieš kitą arba rasti naujų pokemonų.
Tikėtina, kad toks sprendimas smarkiai padidins lankytojų srautus į „McDonald's“ restoranus, o jo pėdomis gali žengti ir kitos įmonės.