Tinklas, bendradarbiaudamas su bendrove „Beyond Meat“, kuri gamina veganiškus mėsos pakaitalus, kai kuriuose savo restoranuose jau išbandė prekybą tokiais „mėsainiais“.
Naujieji gaminiai bus gaminami išskirtinai „McDonald's“ tinklui. „McPlant“ prekyboje atsiras kai kuriose rinkose 2021 metais.
Restoranų tinklas dar nepatvirtino, ar atnaujins bendradarbiavimą su „Beyond Meat“, ir tenurodė, jog, kaip ir kitų gaminių gamybos atveju, kreipsis į trečiąsias šalis.
„McDonald's“ investuotojams pranešė, jog taip pat svarsto galimybę pasiūlyti augalines savo vištienos patiekalų ir pusryčių sumuštinų su kiaušiniu ir šonine alternatyvas.
Be to, tinklas nori daugiau dėmesio skirti vištienos gaminiams, kurių paklausa auga sparčiau, palyginti su jautienos gaminių rinka.
Kiek anksčiau „McDonald's“ Jungtinėse Valstijose pirkėjams buvo pasiūlęs aštrių vištienos kepsnelių, kurie sulaukė sėkmės, tad kitąmet tinklas šioje rinkoje pasiūlys naują sumuštinį su traškia vištiena.
Be to, tinklas sieks toliau didinti pardavimus internetu, kurie nuo koronaviruso pandemijos pradžios smarkiai padidėjo, ir išbandys naują elektroninę platformą bei naują lojalumo programą.