„Rimos lyderystės, komandinio darbo bruožai ir patirtis komunikacijos srityje nulėmė, kad „OMD“ įmonės vadovo pareigos nuo šiol patikėtos jai. Šiandien jaučiamės stiprūs savo komandos sąstatu ir patirtimi, tarptautinio tinklo kompetencijomis, kurias įgalinam čia, Lietuvoje. Už tai noriu padėkoti ilgametei „OMD“ komandos narei ir buvusiai vadovei Ingridai Narauskaitei“, – Ramunė Malinauskienė, Omnicom Media Group, CEO ir „OMD“ valdybos pirmininkė.
Rinkodaros ir komunikacijos ekspertė, įmonių socialinės atsakomybės, įvairovės ir įtraukties politikos specialistė R.Olberkytė-Stankus prieš tai vadovavo naujienų portalo 15min, televizijos TV3 kanalų grupės Lietuvoje, SBA koncerno ir kitų įmonių, projektų rinkodaros ir komunikacijos skyriams.
„Pasitelkdami pasaulinės kompanijos patirtį, inovatyviausius rinkodaros įrankius ir kolegų kūrybingumą, su komanda tęsime Ingridos nubrėžtą kryptį tapti patikimiausiais media partneriais Lietuvoje tiems, kurie siekia geresnių sprendimų ir greičiau. Mano pačios prioritetas – motyvuota, įgalinta ir tvari „OMD“ komanda, kurioje auga lyderiai, kasdien kuriantys vertę partneriams, įmonei ir visuomenei, – sako R.Olberkytė-Stankus. – Tokiais neapibrėžtais laikais kaip šie, patikimas, empatiškas ir lojalus partneris yra didžiausia vertybė.“
Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ organizuojamame kasmetiniame konkurse R.Olberkytė-Stankus pateko į „LiMA Metų CMO‘21” stipriausių rinkodaros vadovų Lietuvoje TOP10 ir pelnė nominaciją už komandos sutelkimą ir įgalinimą. R.Olberkytė-Stankus yra „Įvairovės chartijos“ Lietuvoje valdybos narė, asociacijos „Lyderė“ narė, aktyviai dalyvauja visuomeninėje veikloje, socialiniuose, paramos ir labdaros projektuose.
I.Narauskaitė iš atsakingų pareigų pasitraukė dėl asmeninių priežasčių: „Visų pirma noriu padėkoti „OMD“ , kuri mane užaugino, kaip vadovę ir kaip profesionalę media komunikacijos srityje. Labai ačiū ir mano komandai, su kuria įveikėme įvairiausius iššūkius, ypač pandemijos metu. Ačiū ir visiems klientams bei partneriams už bendrus projektus, darbus ir, žinoma, rezultatus“.
Šiuo metu „OMD“ komanda Lietuvoje dirba su tokiais partneriais ir prekiniais ženklais, kaip „Beiersdorf“, „McDonald‘s“, „Reckitt Benckiser“, „Pepsico“, „Nissan“, „Renault“, „Drogas“, „Borjomi“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Agrochema“, „Dr. Oetker“, „Švaros broliai“, „Headex Group“ ir kitais.