„Mediaskopo“ tyrimas: dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas „Tele2“ vadovas P.Masiulis

COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo verslo vadovai. Žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ 2020 m. tyrimo duomenimis, labiausiai cituojamais vadovais tapo „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis ir „Maxima“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.
Petras Masiulis, Jolanta Bivainytė
Petras Masiulis, Jolanta Bivainytė / 15min koliažas

„Išanalizavome per 5300 publikacijų su 150-ies vadovų citatomis iš bankų, mažmeninės prekybos, telekomunikacijų rinkų. Šiais metais tyrimą išplėtėme ir papildomai įtraukėme nekilnojamo turto sektorių. Tai leido išskirti ryškiausius ir dažniausiai cituotus verslo lyderius“, – sakė Jūratė Stankuvienė, bendrovės „Mediaskopas“ vadovė.

Daugiausia šiemet žiniasklaidoje kalbėjo pirmoje vietoje esantis P. Masiulis, cituotas 455 kartų. Antrąją vietą pagal pasisakymų skaičių su 397 citatomis užima J.Bivainytė, o trečiąją – bendrovės „Bitė Lietuva“ vadovas Pranas Kuisys, surinkęs 262 citatas.

P.Masiulis laikėsi atviros komunikacijos ir ėmėsi lyderystės: pirmasis viešai deklaravo, kad išsaugos visas darbo vietas ir nemažins atlyginimų, kalbėjo apie pagalbą medikams, smulkiojo verslo rėmimą, reklamos biudžeto peržiūrėjimą Lietuvos žiniasklaidos naudai ir socialinės atsakomybės svarbą.

„Mediaskopo“ nuotr./TOP20 CEO 2020 m. Pasiskirstymas pagal temą
„Mediaskopo“ nuotr./TOP20 CEO 2020 m. Pasiskirstymas pagal temą

Tai įvertino ir profesionalai – birželio mėn. vykusiuose apdovanojimuose „PR Impact Awards 2020“ jis buvo pripažintas „Verslo nuomonės lyderiu 2020“. Tuo tarpu rugpjūčio mėnesį P. Masiulio vadovaujama bendrovė „Tele2“ pripažinta geidžiamiausiu technologijų sektoriaus darbdaviu „Verslo žinių“ skelbtuose „Geidžiamiausio darbdavio“ rinkimuose.

J.Stankuvienė pastebi, kad 2019-aisiais vadovai daugiausia cituoti bendrovių valdymo ir ekspertinėmis temomis. Tačiau koronavirusas 2020-aisiais iš esmės apvertė šią situaciją ir iškėlė socialinės atsakomybės temą, kuria pasisakė visi trys minėtieji lyderiai. Pasisakymų skaičius šia tema išaugo kone dvigubai.

Daugiausiai apie socialinę atsakomybę kalbėjo prekybos tinklų ir vaistinių vadovai. Labiausiai iš jų išsiskyrė „Maxima“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė ir ketvirtoje reitingo vietoje esanti „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė.

„Mediaskopo“ nuotr./TOP20 CEO 2020 m. pagal paminėjimų skaičių
„Mediaskopo“ nuotr./TOP20 CEO 2020 m. pagal paminėjimų skaičių

Pasak vadovės, nemažai žiniasklaidos dėmesio susilaukė ir įvairios iniciatyvos. Pavyzdžiui, „Tele2“ užmojis peržiūrėti reklamos biudžetus Lietuvos žiniasklaidos naudai, išsaugoti visas darbo vietas bei kvietimas verslams susivienyti. Taip pat „Maxima“ mokesčių mažinimo nuomininkams ir darbuotojų papildomo sveikatos draudimo iniciatyva bei „Eurovaistinės“ iniciatyva „Vardan visų sveikatos“.

Nors socialinė atsakomybė 2020-aisiais buvo vyraujanti tema, kai kurie vadovai nuosekliai laikėsi ekspertinės komunikacijos. Ryškiausi šios krypties lyderiai 2020-aisiais buvo draudimo bendrovės „Gjensidige“ generalinis direktorius Marius Jundulas, statybų bendrovės „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis bei prekybos tinklo „Norfa“ valdytojas Dainius Dundulis.

Verslo lyderiai aktyviai naudojasi dažniausiai žiniasklaidoje cituojamų vadovų tyrimo įžvalgomis planuodami savo verslo ir komunikacijos strategiją.

Tyrimo metu išanalizuota virš 250 Lietuvos žiniasklaidos šaltinių: nacionaliniai ir regioniniai leidiniai, interneto bei naujienų agentūrų pranešimai, radijo ir TV laidų informacija. Iš viso tyrime peržiūrėtos 4530 vadovų citatos, 5304-iose publikacijose, reportažuose ir laidose. Į tyrimą neįtraukti užsakomieji pranešimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis