Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mėgstamiausia Ievos Čepononės reklama: „Ją žiūrėdama verkė ne viena moteris“

Kas yra gera reklamos kampanija? Kaip ji gali pakeisti visuomenės nuostatas? Prieš spalio 24-ąją vyksiančią kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD jos organizatoriai kalbasi su garsiausiais Lietuvos reklamos kūrėjais ir rinkodaros vadovais. Šįkart apie drąsias idėjas – su BIOK rinkodaros vadove Ieva Čeponone.
Ieva Čepononė
Ieva Čepononė / Asmeninio archyvo nuotr.

I.Čepononė išskiria „Dove“ jau 13 metų besitęsiančią kampaniją už natūralų grožį ir ypač – projektą „Real Beauty Sketches“. Jos įžvalgos apie šios kampanijos rezultatus ir prasmę – šiame vaizdo įraše.

VIDEO: Mėgstamiausia Ievos Čepononės reklama: „Ją žiūrėdama verkė ne viena moteris“

Apie šią kampaniją išgirsite ir konferencijoje BOLD, kur kalbės jos kūrėjas Anselmo Ramos.

Kūrybiškumo ir inovacijų konferencija BOLD spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Bilietus galima įsigyti konferencijos tinklapyje www.bold.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais