„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Mėgstamiausia Ievos Čepononės reklama: „Ją žiūrėdama verkė ne viena moteris“

Kas yra gera reklamos kampanija? Kaip ji gali pakeisti visuomenės nuostatas? Prieš spalio 24-ąją vyksiančią kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD jos organizatoriai kalbasi su garsiausiais Lietuvos reklamos kūrėjais ir rinkodaros vadovais. Šįkart apie drąsias idėjas – su BIOK rinkodaros vadove Ieva Čeponone.
Ieva Čepononė
Ieva Čepononė / Asmeninio archyvo nuotr.

I.Čepononė išskiria „Dove“ jau 13 metų besitęsiančią kampaniją už natūralų grožį ir ypač – projektą „Real Beauty Sketches“. Jos įžvalgos apie šios kampanijos rezultatus ir prasmę – šiame vaizdo įraše.

VIDEO: Mėgstamiausia Ievos Čepononės reklama: „Ją žiūrėdama verkė ne viena moteris“

Apie šią kampaniją išgirsite ir konferencijoje BOLD, kur kalbės jos kūrėjas Anselmo Ramos.

Kūrybiškumo ir inovacijų konferencija BOLD spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Bilietus galima įsigyti konferencijos tinklapyje www.bold.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“