Kokios rinkodaros komunikacijos tendencijos vyrauja pasaulyje, konferencijoje pristatys ryšių su visuomene kompanijos „Lewis Communications“ viceprezidentas Andres Wittermann iš Vokietijos.
Ekspertas aptars asmeniškumo, vizualumo ir duomenų svarbą rinkodaroje, taip pat ko galima pasimokyti iš tokių bendrovių kaip „Amazon“ ir „Netflix“.
Visuotino skubėjimo ir trumpo dėmesio sutelkimo laikais prekės ženklai turi vos 2–3 sekundes ar net mažiau laiko sudominti vartotoją.
Apie taip vadinamą akimirksnio rinkodarą ir jos galimybes konferencijoje pasakos rinkodaros ir pardavimų automatizavimo kompanijos „YouLead“ pardavimų vadovas Marek Molicki iš Lenkijos.
Pranešėjas pristatys, kaip tinkamai identifikuoti vartotojų „noriu sužinoti“, „noriu nueiti“, „noriu atlikti“ arba „noriu nusipirkti“ momentus ir juos išnaudoti rinkodarai bei pardavimams.
Vartotojų, technologijų ir kitų tendencijų „įdarbinimą“ prekės ženklų komunikacijai konferencijoje „E. virusas 2018“ aptars reklamos planavimo agentūros „PHD“ vadovas Dalius Dulevičius. Pasak specialisto, esminis klausimas šiandien yra, kaip reikės pakeisti ne tik rinkodarą, bet ir patį verslą, kad 2050-aisiais vis dar būtume reikalingi ir aktualūs.
Komunikacija socialiniuose tinkluose keičiasi, sako agentūros „bigNow“ vadovė Jarūnė Narkevičiūtė. Prekės ženklai aršiai kovoja dėl vartotojų dėmesio, todėl reikia kurti efektyvų ir vartotojus labiausiai įtraukiantį turinį. Be to, būtina įvertinti, kaip griežtesnė socialinių tinklų valdymo politika atsilieps prekės ženklų komunikacijai.
Kaip vartotojų elgesio ir technologijų tendencijas paslaugų kūrimui bei rinkodarai pasitelkia telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, konferencijoje pristatys Interneto produktų vystymo vadovas Paulius Kudarauskas. Pranešėjas papasakos, kaip ši įmonė semiasi idėjų, vystydama produktus, svarstydama dėl segmentacijos ir kurdama komunikaciją.
Rinkodara šiandien tampa daugiakanale, teigia kompanijos „Omnisend“ vadovas Rytis Laurinavičius. Elektroninio pašto rinkodarą reikia papildyti SMS žinutėmis, „Facebook“ ir „Google“ reklama, taip pat kitais kanalais. Ekspertas konferencijoje aptars, kas yra vieningas vartotojo portretas ir kaip išnaudoti daugiakanalės rinkodaros galimybes.
Fantastikos knygose aprašytos ateities technologijos, žmonijos gyvenimo būdas ir reiškiniai po kažkiek laiko dažnai tampa realybe. Kas anksčiau atrodė kaip fantazijos, išmonė ir nerealios svajonės, dabar yra tikrovė. Apie kokias ateities tendencijas šiuo metu kalba futuristai ir fantastikos knygų autoriai, konferencijoje „E. virusas 2018“ pasakos profesorius, rašytojas Justinas Žilinskas.
Dvyliktoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2018“ vyks rugsėjo 20 d. Vilniuje.
Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje.
Vilniaus konferencijų centras verslo konferencijas ir seminarus organizuoja nuo 2007 metų. Jų tikslas – sudaryti galimybes dalyviams efektyviai plėtoti verslo ryšius, užmegzti naujų kontaktų, apsikeisti naudinga informacija.