„Šie, jubiliejiniai, veiklos metai „Ozui“ – svarbių pokyčių laikas. Neabejoju, jog ateinančiais metais sostinės gyventojams ir svečiams galėsime pasiūlyti stipriausią Vilniuje mados prekės ženklų pasirinkimą“, – sako ppc „Ozas“ direktorė, „ECE Projektmanagement Vilnius“ generalinė direktorė Inga Navickaitė.
Praėjusią savaitę „Oze“ atidaryta jaunimo drabužių parduotuvė „Bershka“, laisvalaikio prekių parduotuvė „Hobbyshop“ bei sportinės mitybos produktų parduotuvė „V Store“.
Praėjusią savaitę „Oze“ atidaryta jaunimo drabužių parduotuvė „Bershka“, laisvalaikio prekių parduotuvė „Hobbyshop“ bei sportinės mitybos produktų parduotuvė „V Store“. Taip pat šį, spalio, mėnesį „Oze“ po rekonstrukcijos duris atvėrė vyriškų drabužių salonas „Sunset Fashion“, batų parduotuvė „Ecco“, avalynės, drabužių ir aksesuarų parduotuvė „Timberland“ bei „Omnitel“ salonas. Tuo tarpu š.m. trečią ketvirtį ppc „Ozas“ patalpas atnaujino septyni salonai, tarp kurių – „Danija“, „Tamaris“, „Viva Batai“, „Pierre Cardin“, „Pretty One“, bei veiklą pradėjo „Megaturas“ ir „Studex“.
Per tris šių metų ketvirčius „Ozo“ nuomininkų pardavimai augo 6 proc., lyginant su 2013 m. sausio – rugsėjo mėnesiais. Didžiausią augimą fiksavo drabužių ir sporto prekių parduotuvės.