„Microsoft“ ir dar aštuonios įmonės sudarė koaliciją kovai su klimato kaita

JAV programinės įrangos milžinė „Microsoft“ sudarė koaliciją kartu su „Mercedes-Benz“, „Nike“, „Starbucks“, „Unilever“, „Danone“, „A.P. Moeller-Maersk“, „Natura“ ir „Wipro“, kuria bendrovės kartu sieks padėti viso pasaulio įmonėms pereiti prie nulinės taršos, sakoma „Microsoft“ pranešime spaudai.
„Microsoft“ biuro iškaba
„Microsoft“ biuro iškaba / „Scanpix“ nuotr.

Koalicija vadinasi „Transform to Net Zero”.

Koalicijos nariai ketina dalytis patirtimi, kaip iki 2050 metų pasiekti nulinį išmetamųjų teršalų kiekį, sumažinti savo išmetamą teršalų kiekį visose prekybos ir gamybos grandinių dalyse ir kartu su reguliavimo institucijomis parengti reikalingas iniciatyvas.

Bendrovės taip pat ketina investuoti į produktus, paslaugas ir verslo modelius, kurie padės sustiprinti teigiamą tokių iniciatyvų poveikį.

„Microsoft“ planuoja iki 2030 metų palaipsniui atsisakyti dyzelino įgyvendindama savo žaliąją iniciatyvą. Debesų kompiuterijos paslaugų teikėjai nepertraukiamam duomenų centrų veikimui užtikrinti paprastai naudoja dyzelinu varomus atsarginius energijos generatorius.

Šių metų sausį „Microsoft“ paskelbė apie planus iki 2030 metų pasiekti neigiamą anglies išmetimo lygį, panaikinti anglies dvideginio išmetimo poveikį nuo tada, kai įmonė buvo įkurta 1975 metų, ir investuoti 1 mlrd. JAV dolerių į Klimato inovacijų fondą.

Pirmąja šio fondo investicija taps „Microsoft“ 50 mln. JAV dolerių investicija į rizikos kapitalo fondą „Energy Impact Partners“ (EIP) – pasaulinę inovacijų platformą energijos ir transporto sistemų pertvarkymo srityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų