Antra pagal dydį Lietvuoje 182 kv.m. MV gėrimų parduotuvė įsikūrė Kauno Akropolyje. Joje sausį bus įrengta ir degustacijų salė, kurią bendrovė ne tik naudos savo pristatymams, bet ir nuomos įvairiems renginiams.
„Mūsų parduotuvių išskirtinumas tas, kad siūlome gėrimų iš viso pasaulio, o asortimentą formuojame taip, kad tinkamą produktą galėtų rasti ir prabangių prekinių ženklų vartotojai, ir ieškantieji geriausio kainos ir kokybės santykio. Be to, ypatingą dėmesį skiriame personalo apmokymui, kad kiekvienas pardavėjas-konsultantas galėtų suteikti informaciją pirkėjui, kuo pasižymi ir iš kitų išsiskiria kiekvienas produktas“, – sako MV marketingo direktorė Rūta Janušauskienė.
Ji prognozuoja, kad tokių parduotuvių rinkos dalis mažmeninėje alkoholio rinkoje kitais metais turėtų augti.
„Didėjantis išprusimas paskatino vartotojų poreikį apsipirkti specializuotose parduotuvėse, be to, ekonominio sunkmečio metu sumažėjus perkamajai galiai, pirkėjai ėmė atsakingiau rinktis prekes ir yra labiau linkę išleisti pinigus didesnę pridėtinę vertę turinčiai prekei. O specializuotos parduotuvės gali pasiūlyti ne tik nišinį asortimentą, bet ir konsultacijas, padedančias vartotojui pasirinkti“, – sako R.Janušauskienė.
Pasak jos, per 11 š.m. mėn. bendra specializuotų MV gėrimų parduotuvių apyvarta išaugo 87 proc., lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Šiam augimui įtakos turėjo ir 2012 m. lapkritį bendrovės atidaryta parduotuvė Vilniaus „Panoramoje“, ir pardavimų augimas seniau veikiančiose MV gėrimų parduotuvėse.
MV marketingo vadovės teigimu, specializuotų parduotuvių rinkos dalis šiuo metu sudaro apie 3-4 proc. Dauguma jų yra įsikūrusios didžiausiuose Lietuvos miestuose – prestižiniuose senamiesčio ir centro kvartaluose arba prekybos centruose.
Net trečdalį MV gėrimų parduotuvių asortimento sudaro prekės, kurių nėra prekybos tinklų ar kitose specializuotose gėrimų parduotuvėse. MV parduotuvių asortimentą, atsižvelgdami į rinkos tendencijas ir klientų poreikius, formuoja bendrovės vyno ir stipriųjų gėrimų ekspertai bei specializuotų parduotuvių vadovai. Prieš patekant į parduotuvių lentynas, kiekvienas produktas yra degustuojamas ir įvertinamas.
MV duomenimis, specializuotose parduotuvėse pirkėjai dažniausiai renkasi vidutinių ir aukštesnių kainų gėrimus. Bendrovės parduotuvėse vynų (kartu su putojančiais) parduodama apie 65 proc. Viso asortimento, tačiau šiemet ženklus pardavimų kilimas pastebimas ir stipriųjų gėrimų kategorijoje.
MV specializuotos gėrimų parduotuvės pradėjo veikti nuo 2005 m., aktyvi jų plėtra prasidėjo 2010 m. Iki šiol 4 MV gėrimų parduotuvės veikė Vilniuje, viena – Šiauliuose. Atidarius 6-ąjį specializuotą prekybos tašką, MV parduotuvių darbuotojų skaičius išaugs iki 20 žmonių. Visi jie domisi alkoholinių gėrimų gamybos specifika, prekių ženklų ypatybėmis, vartojimo kultūra.