Pirkimo sutartis pasirašyta trečiadienį, nurodoma Centriniame viešųjų pirkimų portale.
VMU komunikacijos specialistė Vilija Railaitė teigia, kad įmonei labai svarbi tiek vidinė, tiek ir išorinė komunikacija, todėl ir nuspręsta pasitelkti partnerius.
„Jeigu žiūrime į reformą ir įmonės reorganizaciją kaip tokią, tai lūkesčiai labai aiškūs yra, kad įmonės veikla būtų kuo suprantamesnė ir kuo atviresnė visuomenei, kad visuomenė suprastų, kas yra valstybiniai miškai, kas atsakingi už valstybinių miškų valdymą ir kokia rolė tame yra Valstybinių miškų urėdijos“, – BNS sakė V. Railaitė.
Pasak jos, pati komunikacijos forma priklausys ir nuo Miškų urėdijos, ir nuo strateginės ir integruotos komunikacijos agentūros „Publicum“, tačiau tai tėra dalis priemonių, kurios bus pasitelktos.
„Vėlgi, „Publicum“ yra integruotos komunikacijos paslaugas teikianti agentūra, kurią mes naudosime konkretiems darbams, – viešieji ryšiai ir darbas, kurį darys agentūra, yra tiktai viena grupė priemonių, kuriomis naudosimės viešinimui“, – aiškino V.Railaitė.
Tarptautiniame konkurse dalyvavo ir kitos Lietuvoje registruotos agentūros: „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Komunikaciniai projektai“, „Creative industries“, „PIAR“.
Rugpjūtį skelbta, kad VMU ieško komunikacijos ir viešųjų ryšių agentūros bei naujo logotipo (prekės ženklo) kūrėjų. Abu konkursai paskelbti pirmą kartą. Logotipo konkurso laimėtojas dar neatrinktas.
Seimui pernai liepą pritarus miškų urėdijų pertvarkai, iki šių metų pabaigos 42 urėdijos ir Valstybinis miškotvarkos institutas bus sujungti į vieną įmonę Valstybinių miškų urėdiją, ji turės 26 filialus.