Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Miss Sixty“ ir „Killah“ – pirmasis išpardavimas internete Lietuvoje

Uždaras internetinis klubas „Membershop.lt“, prekiaujantis garsiais prekės ženklais neįtikėtinai žemomis kainomis, atveria duris jums, 15min.lt skaitytojos! Šiuo metu didžiausiame Baltijos šalyse interneto klube vyksta pirmasis Lietuvoje internete populiarių itališkų prekės ženklų „Miss Sixty“ bei „Killah“ drabužių ir aksesuarų išpardavimas.
Išpardavimas.
Išpardavimas. / Membershop.lt nuotr.

Specialiai 15min.lt skaitytojoms „Membershop.lt“ siūlo tapti nariais, reikia paspausti čia . Tuomet jau galite sušukti „Sezamai, atsiverk!“, – jūs jau klubo narė. Nukritus uždaro klubo spynai, siūlome pasidairyti po drabužių karalystę. „Miss sixty“ ir „Killah“ išpardavimo skiltyje rasite spalvingų rankinių (kainos – nuo 37 litų), bolero, madingų kombinezonų, suknelių, linksmų palaidinių skirtingomis petnešėlėmis, paaukštintu liemeniu, išpieštų veidais, drugeliais bei raštais, stilingų tiesių džinsų, karaliaujančių mados olimpe net per karščius, taip pat lietpalčių bei megztukų, padėsiančių jaustis patogiai lietingais vasaros vakarais. 

Kai jau būsite patenkinta savimi nuo galvos iki kojų, atsikvėpdama paklausykite keleto istorijų iš serijos „Ar žinote, kad...?“ Jūsų mylimo prekės ženklo „Miss Sixty“ stilius apibūdinamas kaip šiek tiek ironiškas, įmantrus, moteriškas ir seksualus. Ypač tinka moterims, neturinčioms laiko persirengti tris kartus per dieną ir išsiskiriančios ryškiu bei individualiu drabužių stiliumi. Kompaniją „Miss Sixty“ 1989 m. įkūrė du italų dizaineriai Wichy Hassan ir Renato Rossi, o pats prekės ženklas atsirado 1991 m. Jis buvo sukurtas prekės ženklo „Energie“ moteriškajai linijai. „Miss Sixty“ turi ir savo batų kolekcijas bei įvairias kvepalų linijas.

„Killah“ – jaunesnėms stilingoms merginoms patinkantis prekės ženklas, priklausantis tai pačiai italų kompanijai „Sixty group“, kaip ir „Miss Sixty“. „Killah“ drabužėliai patogūs, jaunatviški, skirti dėvėti kasdienai. Linksmos juostelės, piešinėliai, trumpi šortukai žaismingoms jaunoms moterims leidžia pasijusti tarsi mergaitėms. 

Kai iškeliausite iš aprangos skyriaus, apsilankykite stulbinančiame kvepalų buduare. Iki liepos 26 d. 15 valandos klube „Membershop.lt“ vyksta kvepalų „Hugo Boss“, „Lacoste“, „Versace“, „Elizabeth Arden“, „Calvin Klein“, „Escada“, „Nina Ricci“, „S.T. Dupont“, „Roberto Cavalli“ išpardavimas.  Pasijusti tikromis deivėmis taip pat padės „L’oreal“ bei „TIGI bed head“, siūlantys pakeisti savo šukuosenos stilių, „Corine de Farme“ – pasirūpinti tinkama apsauga nuo įkyriai kandančios saulės,  o „Vitella“ kremai ir „Mediket“ šampūnai – duoti atkirtį nedorėlei alergijai. Visiems šiems išpardavimams galioja taisyklė – nuolaidos net iki 70 procentų.

Pavadinimas
 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?