Iš „Better food“ pagal mitybos planus užsakyti patiekalai, pristatomi prie namų durų, kai kurių vartotojų taip ir nepasiekė.
Vienas iš nukentėjusiųjų – vilnietis Gintaras, gegužės pabaigoje užsisakęs tokio maisto pristatymą mėnesiui.
„Iš vakaro jie pristato kitai dienai pusryčius, pietus, vakarienę. Turėjau nuolaidą – man tai kainavo 174.58 eur. Pasitikslinau el. paštu, kada pristatys – atrašė greitai. Tuomet jų atstovai parašė, kad sugedo jų įranga, kad neva įvyko elektros avarija ir maisto nepristatys, todėl prašo parašyti sąskaitos numerį, kad grąžintų pinigus. Tuomet nieko neįtariau, laišku užjaučiau dėl įvykių“, – pasakojo vilnietis.
Tačiau bėgant savaitėms pinigai taip jo sąskaitos ir nepasiekė.
„O paskui įlindus į rekvizitai.lt pamačiau, kad daug kas rašo panašias istorijas, kad viskas atrodo nešvariai“, – tęsė vyras. Neatgavęs sumokėtų pinigų ir neprisiskambinęs įmonei, jis kreipėsi ir į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT).
Pastarajai mažoji bendrija „Better food“ žinoma – sulaukta ne vienos dešimties vartotojų skundų. Įmonei, kuri nebendradarbiauja sprendžiant ginčus su klientais, gresia tūkstantinė bauda.