Informacinių ir ryšių technologijų sektoriaus asociacija „Infobalt“ mano, kad „Telecentro“ planai steigti valstybinį mobiliojo ryšio operatorių nėra ekonomiškai pagrįsti ir vartotojams veikiau atneš žalos nei naudos.
Asociacijos vykdomasis direktorius Paulius Vertelka aiškino, kad Lietuvos telekomunikacijų rinkoje konkurencija ypač didelė ir tai esą liudija žemiausios Europos Sąjungos šalyse telekomunikacijų paslaugų kainos bei aukšta paslaugų kokybė, dėl to „valstybės intervencija nereikalinga“, be to, neva kyla abejonių dėl skaidrumo.
Bendrovė „Tele2“, kaip sakė jos korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas, konkurencijos nebijo, tuo labiau, kad su Telecentru konkuruoja nuo 2009 metų, kai šis pradėjo teikti „Mezon“ paslaugas. Pasak jo, „Telecentras“ turi 50 tūkst. klientų, kai „Tele2“ – 2 mln.
„Jei Telecentras, kaip sako, nerizikuos valstybės pinigais, reiškia, turės skolintis bent 100 mln. eurų ir įkeisti turtą“, – dienraščiui sakė A.Baranauskas.
„Omnitel“ atstovas ryšiams su visuomene Mindaugas Sincorius priminė, kad Lietuvos telekomunikacijų rinkoje konkurencija itin didelė, joje diegiamos naujausios technologijos ir inovacijos, todėl sunku įžvelgti problemų, kurias išspręstų naujo žaidėjo atėjimas į rinką.
„Vis dėlto tai nereiškia, kad joje negali atsirasti dar vieno rinkos dalyvio, – pridūrė M.Sincorius. – Suprantama, šis procesas privalo būti visiškai skaidrus, teisėtas ir neturėti jokių protekcionizmo požymių. Tik kyla klausimas, ar valstybė iš tiesų turėtų investuoti į itin efektyviai veikiančias ir labai konkurencingas rinkas ar verčiau teiktų prioritetą sritims, kuriose išties reikia jos įsitraukimo ginant visuomenės interesus.“
Bendrovės „Bitė Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė akcentavo, kad labai svarbu užtikrinti skaidrią konkurenciją, kad būtų suteikiamos vienodos sąlygos visiems rinkos dalyviams.