„Modeliai be galūnių“: po naujausios „Zaros“ reklaminės kampanijos – raginimai ją boikotuoti

Mados kompanija „Zara“ pašalino prieštaringai vertinamą reklaminę kampaniją iš savo svetainės pirmojo puslapio po to, kai Palestiną palaikantys aktyvistai paragino ją boikotuoti dėl reklamos panašumo į nusiaubtą Gazos ruožą.
Naujausia „Zara“ reklaminė kampanija
Naujausia „Zara“ reklaminė kampanija / „Zara“ nuotr.
Temos: 1 „Zara“

Naujausia prekės ženklo „Zara“ reklaminė kampanija, pavadinimu „Švarkas“, nuotraukose vaizduoja modelius be galūnių tarp baltomis drobulėmis apsuktų manekenų. Ši reklamos kampanija yra viena iš „Atelier“ serijos.

Kaip skelbia aljazeera.com, įmonė „Inditex“, kuriai priklauso „Zara“, pareiškė, kad šis žingsnis buvo įprasto turinio atnaujinimo proceso dalis ir kad nuotraukos buvo padarytos rugsėjo mėnesį, prieš dabartinį „Hamas“ ir Izraelio karą. „Zara“ taip pat paaiškino, kad reklamos kampanija buvo sumanyta liepos mėnesį, o ją įkvėpė praėjusių šimtmečių vyriški siuviniai.

Kai kurie aktyvistai teigė, kad nuotraukos priminė vaizdus iš Gazos ruožo, kur žuvo tūkstančiai palestiniečių ir tūkstančiai kitų buvo sužeisti.

„Zaros“ „Instagram“ paskyroje buvo paskelbta dešimtys tūkstančių komentarų apie nuotraukas, daugelis jų buvo su Palestinos vėliavėlėmis, o žinučių platformoje „X“ vyravo tendencija „#BoycottZara“, raginanti boikotuoti šį drabužių tinklą.

Šiame tinkle internautai rašė, kad eksplotuoti genocidą yra ne juokas, taip pat kad „Zara“ nebeturi humaniškumo.

„Boikotuokite „Zarą“. Mūsų kančios nėra jūsų estetika. Mūsų mirštantys vaikai nėra jūsų įkvėpimo šaltinis. Turėkite šiek tiek gėdos. Šiek tiek žmogiškumo“, – tai – dar vienas iš komentarų lydėjusių šią kampaniją.

Bendrovė nekomentavo raginimų ją boikotuoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis