Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Moderna“ iki 2022 metų Australijai pateiks 25 mln. vakcinos nuo COVID-19 dozių

JAV farmacijos įmonė „Moderna“ sudarė susitarimą su Australiją dėl 25 mln. vakcinos nuo COVID-19 dozių pristatymo, šaliai siekiant paspartinti vėluojančią skiepijimo kampaniją.
Vakcina nuo COVID-19
Vakcina nuo COVID-19 / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šiais metais „Moderna“ pristatys 10 mln. vakcinos dozių, o 2022-aisiais – dar 15 mln. dozių, sakoma bendrovės ir Australijos vyriausybės pranešime.

„Vertiname partnerystę su Australijos vyriausybe ir jos paramą sudarant pirmąją „Moderna“ vakcinos nuo COVID-19 tiekimo sutartį <...>“, – sakoma „Moderna“ generalinio direktoriaus Stephane'o Bancelio pranešime.

Šį mėnesį „Moderna“ paskelbė teigiamus modifikuotos vakcinos, skirtos kovai su Pietų Afrikos ir Brazilijos atmainoms, ir trečiosios pradinės vakcinos dozės tyrimų rezultatus.

Australijos vakcinavimo nuo COVID-19 kampanija atsilieka nuo kitų šalių kampanijų ir vyriausybės nustatytų tikslų. Šią savaitę Kanbera užsibrėžė naują tikslą – iki šių metų pabaigos paskiepyti visus norinčius suaugusiuosius.

Iki šiol Australija išplatino 2,5 mln. vakcinos dozių, palyginti su maždaug 50 mln. dozių, reikalingų visiems gyventojams skiepyti.

Po daugybės problemų, susijusių su vakcinos pristatymu ir „AstraZeneca“ vakcinos naudojimu jaunesniems nei 50 metų žmonėms, vyriausybė dabar derasi dėl perspektyvių mRNR vakcinų gamybos šalies viduje.

Australijai pavyko sėkmingai suvaldyti koronaviruso pandemiją griežtai atsiribojant nuo likusio pasaulio ir įvedant virtinę vietinių ribojamųjų priemonių.

Šalis yra viena iš nedaugelio valstybių, kur viruso protrūkiai nebuvo dideli, o kasdienis gyvenimas išliko gana įprastas.

Visgi atsižvelgiant į nedidelį pasiskiepusiųjų skaičių ir pasikartojančius protrūkius, kyla nerimas, jog ši sėkmė gali būti trumpalaikė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?