Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mogo Finance“ tampa „Eleving group“, toliau demonstruoja gerus ketvirčio rezultatus

Tarptautinė finansinių technologijų bendrovė „Mogo Finance“ paskelbė pirmojo 2021 metų ketvirčio finansinius rezultatus. Remiantis bendrovės neaudituotais finansiniais rezultatais, keturiolikoje pasaulio šalių veikiančios grupės įmonės gavo 33,6 mln. EUR pajamų, o tai yra 45 proc. daugiau nei prieš metus. Greitai prisitaikiusi prie naujų rinkos sąlygų, kurias lėmė Covid-19 pandemija, grupė gerus rezultatus demonstravo trečią ketvirtį iš eilės. Pajamų augimą sąlygojo aukšta paskolų portfelio kokybė tiek transporto priemonių finansavimo versle, tiek vartojimo paskolų versle.
„Eleving group“ biuras
„Eleving group“ biuras / „Eleving group“ nuotr.

Taip pat „Mogo Finance“ keičia įmonės pavadinimą ir tampa „Eleving Group“.

„Kažkada buvę vieno prekės ženklo įmone, orientuota į tik automobilių finansavimo paslaugą, dabar tapome tarptautine grupe, turinčia keletą verslo krypčių ir vienijančia keletą prekės ženklų transporto priemonių finansavimo ir vartojimo paskolų rinkose. Korporatyvinio prekės ženklo keitimas buvo logiškas žingsnis įmonės evoliucijoje, sutelkiant dėmesį į tvarų valdymą ir veiklos vykdymą atsižvelgiant į aplinkos, socialinius ir valdysenos (angl. environmental, social, governance, ESG) veiksnius. Šie pokyčiai buvo neišvengiami siekiant užtikrinti tolesnį grupės augimą tarptautiniu mastu“, – teigia „Eleving Group“ generalinis direktorius Modestas Sudnius.

„Eleving group“ nuotr./„Eleving Group“ generalinis direktorius Modestas Sudnius
„Eleving group“ nuotr./„Eleving Group“ generalinis direktorius Modestas Sudnius

Iš 2012 m. Latvijoje įsikūrusio startuolio, įmonė išaugo į tarptautinę grupę, siūlančią platų finansinių sprendimų spektrą vartotojams 14-oje pasaulio šalių. „Eleving Group“ savo klientams įvairiose pasaulio šalyse siekia suteikti novatoriškus ir tvarius finansinius sprendimus, atsižvelgdama į kiekvieno iš jų poreikius. Iš veiksmažodžio „pakylėti“ kilęs naujas prekės ženklo pavadinimas taip pat atspindi šiuos kompanijos siekius ir pastangas.

Įmonių grupės vadovas atkreipia dėmesį, kad rinkose, kuriose kompanija dirba, transporto priemonių finansavimo paslaugos ir toliau bus teikiamos su „Mogo“ produkto ženklu.

Grupės 2021 m. pirmojo ketvirčio finansiniai rodikliai

Nuosekliai gerėjančius kompanijos finansinius rezultatus iš esmės lėmė dėmesys pelningiausioms rinkoms ir organizacinės struktūros tobulinimas. Grupės pajamos siekė 33,6 mln. EUR, o EBITDA išaugo 65 proc. iki 14,5 mln. EUR. Grynasis pelnas, nevertinant valiutų svyravimo, padidėjo iki 3,4 mln. EUR, kurį lėmė pajamų augimas ir paskolų portfelio kokybės kontrolė.

„Eleving Group“ generalinis direktorius džiaugiasi, kad per pirmąjį šių metų ketvirtį kompanijai pavyko pasiekti reikšmingų veiklos rezultatų.

„Nepaisant pandemijos sukeltų iššūkių šalių ekonomikoms ir transporto priemonių pardavimo rinkoms, kartu su vietiniu banku Latvijoje toliau sėkmingai vystome premium klasės automobilių finansavimo sprendimą bei taksi motociklų finansavimo paslaugą Kenijoje. Šių sprendimų tobulinimas yra mūsų ateities strategijos dalis. Be to, mes ir toliau skaitmenizuosime procesus visos grupės mastu, daugiausia dėmesio skirdami automatizuoto skolų išieškojimo variklio tobulinimui ir internetinės platformos optimizavimui“, – teigia M.Sudnius.

Apie „Eleving Group“

„Eleving Group“ sudaro sparčiai augančios finansinių fechnologijų įmonės, veikiančios tarptautiniu mąstu ir novatoriškais sprendimais bei produktais keičiančios finansinių paslaugų sektorių. Grupės įmonės veikia Europoje, Afrikoje ir Azijoje transporto priemonių finansavimo ir finansinių paslaugų vartotojams sektoriuose. Iki šiol „Eleving Group“ yra suteikusi daugiau kaip 650 mln. EUR vertės paskolų, o grynasis paskolų portfelis viršija 200 mln. EUR.

2012 m. Latvijoje įkurta „Mogo Finance“ (dabar Eleving Group), per pirmuosius metus savo veiklos geografiją išplėtė visose Baltijos valstybėse, o šiuo metu veiklą vykdo keturiolikoje valstybių įvairiuose pasaulio regionuose – Baltijos šalyse, Vidurio, Rytų ir Pietryčių Europos valstybėse, Artimuosiuose Rytuose, Kaukaze ir Centrinėje Azijoje bei Rytų Afrikoje.

Pastaruosius dvejus metus iš eilės grupė pateko į „Financial Times“ 1000 greičiausiai augančių Europos bendrovių sąrašą.

Daugiau apie įmonę: www.mogofinance.com

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai