„Moki veži“ apyvarta pernai augo 12,5 proc. iki 102,3 mln. eurų

Statybos, remonto, apdailos ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdančios prekybos bendrovės „Makveža“ apyvarta pernai siekė 102,3 mln. eurų ir buvo 12,5 proc. didesnė nei 2020 metais.
„Moki veži“
„Moki veži“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak „Makvežos“ vadovo Gintauto Butkevičiaus, 2021-aisiais bendrovė pasiekė geresnius rezultatus nei užpernai, o tai rodo apie grįžimą prie priešpandeminių rodiklių.

„Jei 2020 metais stebėjome apie 3 proc. siekusį apyvartos augimą, lyginant su 2019 metais, praėjusiais metais jau žengėme tvirtesnius žingsnius. Tai daryti padėjo efektyvus vidinių procesų automatizavimas ir optimizavimas, užtikrinęs sklandžią mažmeninę, didmeninę ir e.prekybą“, – pranešime sakė G.Butkevičius.

Anot jo, per pirmąjį ir antrąjį karantinus „Makveža“ neteko daugiau kaip 70 proc. pajamų, todėl per 2020 ir 2021 metus bendrovei buvo atidėta mokesčių už 3,83 mln. eurų. Nors galutinis jų grąžinimo terminas buvo numatytas 2023 metų birželį, atsižvelgus į sėkmingus finansinius metus, bendrovė šią savaitę grąžino visą sumą.

Kitąmet „Makveža“ tikisi, jog apyvarta augs apie 15 proc. iki 117 mln. eurų, planuojama atidaryti naujas parduotuves, rekonstruoti esamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis