„Mondelez“ pertvarkant grupės struktūrą, „Kraft Foods Lietuva“ ketina nutraukti veiklą

Viena didžiausių pasaulyje maisto produktų grupių „Mondelez International“ pertvarko grupės struktūrą ir jai priklausanti bendrovė „Kraft Foods Lietuva“, kuri valdo konditerijos gamybos ir prekybos įmones, ketina nutraukti veiklą. Antrinių įmonių akcijas „Kraft Foods Lietuva“ perleis kitai „Mondelez“ grupės bendrovei.
„Mondelez“
„Mondelez“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Kraft Foods Lietuva“ vadovo Antano Sidaro teigimu, įmonė šiuo metu yra veiklos nevykdantis holdingas, kadangi 2013-2014 metais ji atskyrė gamybos ir prekybos veiklas į savarankiškai veikiančias įmones „Mondelez Lietuva Production“, kuri gamina šokolado konditeriją, ir „Mondelez Baltic“, kuri užsiima prekyba.

Pasak A.Sidaro, nuo antrinių įmonių akcijų perleidimo kompanijos viduje „Kraft Foods Lietuva“ faktiškai nebevykdys jokios veiklos.

„Kadangi pagal savo teisinę formą tai yra akcinė bendrovė, siekiame tokius svarbius sprendimus patvirtinti akcininkų susirinkime“, – BNS teigė A.Sidaras.

Anot jo, perleidus antrinių įmonių akcijas kitai „Mondelez“ bendrovei, bus optimizuojami įmonių grupės administravimo ir valdymo kaštai, o visa kita įmonių grupės veikla bus tęsiama toliau: Kaune veikiančiame fabrike gaminama šokolado konditerija, o prekyba vykdoma visame Baltijos regione.

Dėl pertvarkos spręs įmonės akcininkai gruodį vyksiančiame susirinkime, nurodoma Registrų centrui pateiktame pranešime.

„Mondelez International“ gamina ir parduota šokoladinę konditeriją, pažymėta prekių ženklais „Milka“, „Toblerone“, „Karūna“, „Karališkas“, sausainius „Oreo“, „Tuc“, „Belvita“, „Barni“.

Bendrovės fabrike Kaune dirba daugiau kaip 400 darbuotojų, o daugiau kai 95 proc. gaminių eksportuojama į Europos šalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis