Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Montonio pritraukė 2,5 mln. investiciją

Per kiek mažiau nei 6 mėnesius, Montonio paslaugomis pradėjo naudotis jau daugiau 1300 prekybininkų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Įmonė pritraukė 2.5 milijonų eurų investiciją iš didžiausių rizikos kapitalų regione ir yra viena sparčiausiai augančių Fintech kompanijų Baltijos šalyse. Bet ką būtent jie veikia?
Montonio
Montonio / Montonio nuotr.

Montonio yra sprendimas internetinėms įmonėms, norinčioms pakelti savo e.komercijos verslą į kitą lygį, vienoje vietoje leidžiantis spręsti kelias problemas. Įmonė kuria mokėjimų sprendimus, kurie leidžia sumažinti pinigų surinkimo išlaidas nuo 5 iki 40 kartų lyginant su gerai žinomais gigantais kaip Paysera, MakeCommerce ar Everypay. Montonio paslaugomis naudojasi tokios įmonės kaip iDeal, SIL, KinoPasaka bei kitos. Paslauga leidžia internetinėms parduotuvėms priimti mokėjimus iš Baltijos šalių bankų naudojant paprastą integraciją. Įmonė sukūrė lengvai naudojamus įskiepius populiariausioms e-komercijos platformoms.

„Džiaugiuosi pasirinkęs Montonio integraciją mūsų e.parduotuvei – viskas veikia sklandžiai, integracija patogi ir mums, ir mūsų klientams. Nebaigtų, nepavykusių atsiskaitymų sumažėjo kartais. Montonio bendravimas – dalykiškas, ,,super“ greitas – klausimai dažnai sprendžiami greičiau nei tikiesi. Ir viskas – už puikią kainą. Rekomenduoju visoms e.parduotuvėms, prekiaujančioms Baltijos šalyse” – patirtimi dalijasi vienas klientų, „Diskų Miestas“ vadovas Darius Gricius.

Montonio yra viena iš bendrovių, pasirinkusių gauti mokėjimo įstaigos licenciją iš Lietuvos banko. Įmonės verslo plėtros vadovas Antanas Bernatonis sako: „Smagu stebėti kolegas Estijoje, kaip jie džiūgauja pasirinkę Lietuvą, kuri pasitiko juos labai šiltai. Aiškūs ir suprantami procesai reguliacinėse institucijose, rinkos atvirumas priimant naujus fintech sprendimus ir aktyvi vietinė startuolių bendruomenė padedanti kiekviename žingsnyje leidžia augti kur kas sparčiau. Bei tuo pačiu rekomenduoti kitiems fintech startuolių įkūrėjams apsvarstyti galimybę atidaryti ofisus Lietuvoje.“

Be atsiskaitymų sprendimo, kurį jau galima naudoti Lietuvos rinkoje, bendrovė vėliau šiais metais planuoja pristatyti savo unikalų „pirk dabar – mokėk vėliau“ produktą, kuris klientui leis realiuoju laiku ir nepaliekant internetinės parduotuvės gauti kredito pasiūlymus iš kelių skolintojų, palyginti juos ir pasirinkti tą, kuris jiems atrodo tinkamiausias.

2,5 milijonų eurų pradinio kapitalo pritraukimo etapas (angl. seed round) buvo vedamas Tera VC, kartu dalyvaujant Practica VC iš Lietuvos, JAV-Lenkijos ffVC, bei kitų rizikos kapitalo įmonių. Tarp investuotojų taip pat buvo keli verslo angelai, tarp jų Bolt generalinis direktorius (CEO) Markus Villig, Bolt CPO Jevgeni Kabanov, taip pat buvę Wise ir Pipedrive įmonių vadovai.

„Montonio greitai tapo rinkos lyderiu tarp el. prekybos atsiskaitymų sprendimų tiekėjų regione. Nustebsiu, jei jie netaps nauju mokėjimų internetu ir BNPL standartu Europoje“, – sako Bolt generalinis direktorius Markus Villig. Investicija bus skirta naujiems produktams kurti esamose rinkose, bei plėtrai į naujas rinkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos