Mūšis dėl Didžiosios Britanijos likimo įtraukė ir verslą – šįkart įsiuto „Nissan“

„Nissan Motor“ pranešė, kad ėmėsi veiksmų dėl neteisėto įmonės logotipo naudojimo „Vote Leave“ kampanijoje, kuri skatina britus balsuoti už pasitraukimą iš Europos Sąjungos, rašo „The Wall Street Journal“.
„Nissan“
„Nissan“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Japonijos automobilių gamintoja teigia, kad jos logotipas yra vartojamas be leidimo, be to, ši kampanija neatspindi įmonės pozicijos – „Nissan Motor“ nepalaiko Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos.

„Nissan“ padalinyje Didžiojoje Britanijoje dirba 8 tūkst. žmonių. Per metus įmonė pagamina 475 tūkst. automobilių Didžiojoje Britanijoje, apie 80 proc. jų yra eksportuojama. Valstybės pasitraukimas iš ES apsunkintų ir pabrangintų „Nissan“ automobilių eksportą.

„Mūsų verslo prioritetas, žinoma, yra Didžiosios Britanijos likimas Europoje. Tai yra logiškesnis sprendimas, kalbant apie darbo vietas, prekybą, kainas“, – sakė „Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas.

„Toyota Motor“ šį mėnesį taip pat kelis kartus įspėjo „Vote Leave“ kampanijos organizatorius, kad nevartotų įmonės logotipo. Ši didžiausia pasaulio automobilių gamintoja taip pat nori, kad Didžioji Britanija liktų Europos Sąjungoje.

„Toyota“ Didžiojoje Britanijoje yra sukūrusi pusketvirto tūkstančio darbo vietų. Pernai ten įmonė pagamino 190 tūkst. automobilių ir 240 tūkst. variklių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų