Eismo ribojimai per NATO viršūnių susitikimą labiausiai paveikė sostinės Senamiestį, parodų ir kongresų centro „Litexpo“ prieigas, Vilniaus oro uosto ir atskiras Naujamiesčio teritorijas.
Tad kaip tai atsiliepė pavežėjų darbui?
Kaip 15min sakė D.Rudokas, daug vietų privažiuoti sudėtinga, ne viską rodo ir žemėlapiai.
„Kai kurios programėlės nėra apribojusios iškvietimo iš draudžiamų zonų, tai čia yra problema. Vakar kaip vairuotojas važiavau su „Uber“, jie išvis nebuvo padarę jokių apribojimų nei iškvietimo, nei paleidimo vietai. Tai yra blogai, nes gauni užsakymus, o keleivių paimti negali. Tuo atveju, jei vairuoja užsienietis, su juo susisiekti ir paaiškinti, kad reikia atvykti kitur, yra sudėtinga“, – 15min komentavo D.Rudokas.
Tuo metu „Bolt“, anot jo, ėmėsi sprendimų, kaip pavežėjams dirbti šiomis dienomis. Pavyzdžiui, kviečiant pavežėją į ar iš ribojamų zonų, programėlė automatiškai siūlo artimiausius leistinus paėmimo senamiestyje taškus ar galimus kelionės pabaigos adresus, jei nurodytas atvykimo adresas pateks į riboto eismo zoną.
Ar atšaukus užsakymą nenukris reitingas?
Pasak D.Rudoko, „Bolt“ pavežėjus prieš NATO susitikimą Vilniuje informavo, kad praplės tolerancijos ribas tais atvejais, jei užsakymą vairuotojas turės atšaukti dėl eismo ribojimų ir taip nukris jo reitingas arba paskyra bus sustabdyta.
„Jie buvo iškomunikavę, kad dėl to blokuoti vairuotojų neturėtų ir parašius klientų aptarnavimo komandai numuštą balą jie turėtų atstatyti. Vairuotojams buvo išsiųstos žinutės, kad tolerancijos ribos bus praplėstos. Nė viena platforma nėra suinteresuota prarasti gerų vairuotojų, o vienas kitas blogas įvertinimas ar atmetimas yra natūralus”, – nurodė vairuotojų atstovas.
„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius 15min teigė, patvirtino, kad pradėti kelionę iš draudžiamo eismo zonos tiesiog nepavyks.
Tačiau kartu jis ragino vairuotojus ir keleivius susisiekti per programėlę, jeigu kiltų neaiškumų – skambučiu ar pokalbių skiltyje, kurioje veikia ir automatinio vertimo į bet kurią vartotojų pasirinktą kalbą funkcija.
„Teoriškai atšauktas užsakymas gali paveikti vairuotojo turimą reitingą, tačiau į visus nepatogumus eismo ribojimų laikotarpiu sostinėje esame linkę žiūrėti lanksčiai – vairuotojai gali susisiekti su „Bolt“ aptarnavimo komanda ir reitingas bus atstatytas. Pirmos antradienio pusės duomenimis, „Bolt“ pavežėjimo paslauga veikia sklandžiai. Prie platformos prisijungę pakankamai vairuotojų, todėl tiek kelionių laikas, tiek paslaugos kaina beveik nesiskiria nuo įprastų dienų“, – komentavo A.Pacevičius.
Pirmadienį užsakymai pylėsi vienas po kito
Paklausus, ar gali būti, kad dalis pavežėjų dėl eismo ribojimų per NATO susitikimą nedirbs, D.Rudokas svarstė, kad yra įvairių situacijų, tačiau bent jau pirmadienį vairuotojai galėjo džiaugtis didesniu nei įprasta užsakymų srautu.
„Vakar (pirmadienį – aut. pastaba) buvo lengviau darbuotis, nes nebuvo labai griežtų ribojimų. Bent jau vakar srautas buvo didesnis nei įprastai, nes yra atvykusių užsieniečių. Nežinau, ar tai lėmė vairuotojų trūkumas, bet vakar vakaras tikrai buvo intensyvesnis, užsakymai krito vienas po kito“, – nurodė pašnekovas.