Nauja darbo paieškos platforma Vilniuje atsakymą kandidatams pateikia per 24 valandas

Startavusi nauja, mobili ir lokali darbo paieškos platforma randu.lt sulaukia vis daugiau susidomėjimo. Kitaip nei įprastuose darbo skelbimų portaluose, kandidatai randu.lt platformoje pirminį atsakymą dėl darbo gauna per 24 valandas, o tarpusavio komunikacija perkeliama į platformoje integruotą susirašinėjimo (chat) funkciją, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Platforma randu.lt
Platforma randu.lt

Veikimo principas itin paprastas: randu.lt apsilankę darbo ieškantys išsirenka tinkamą darbo pasiūlymą, atsako į keletą su darbo pozicija susijusių klausimų ir kandidatuoja. Pirminio atsakymo kandidatai iš darbdavių sulaukia per 24 valandas. Įmonei patvirtinus, kad kandidatas tinkamas, pradedamas pokalbis per platformoje esančią chat funkciją arba kandidatai sulaukia skambučio iš darbdavio.

Tikime grįžtamojo ryšio svarba ir neabejojame, kad išgirsti greitą „ne“ yra geriau nei laukti nežinioje ar visiškai nesulaukti atsakymo.



Kandidatų įpročiai keičiasi ir jau šiandien daugiau nei 80% darbo ieško ir kandidatuoja mobiliaisiais bei tikisi kuo greitesnio pirminio atsakymo. „Tikime grįžtamojo ryšio svarba ir neabejojame, kad išgirsti greitą „ne“ yra geriau nei laukti nežinioje ar visiškai nesulaukti atsakymo. Tai ypač svarbu dabartinėje situacijoje, kai po karantino daugelis siekia kuo greičiau sugrįžti į darbo rinką“ – pažymi randu.lt bendraįkūrėjas Paulius Rudys.

Kandidatai, siekiantys gauti darbo pasiūlymus, taip pat gali aktyvuoti savo profilį platformoje ir taip sulaukti darbo pasiūlymų iš darbdavių žinute. Tada lieka nuspręsti, kurie pasiūlymai juos domina. Ši funkcija leidžia atrankų specialistams pasiūlymus pateikti tūkstančiams kandidatų vos keliais paspaudimais, nešvaistyti laiko šaltiems skambučiams ir bendrauti tik su susidomėjusiais, „karštais“ kandidatais.

randu.lt aplanko daugiau nei 100 tūkst. potencialių darbuotojų kiekvieną mėnesį, o nedidelį darbuotojų poreikį turintys darbdaviai platforma naudojasi nemokamai. Įkūrėjai neabejoja, kad šie skaičiai ir toliau sparčiai didės dėl skiriamo išskirtinio dėmesio kandidato ir kliento patirčiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis