Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naują prekybos tinklą „Depo“ rinkos senbuviai vertina kaip rimtą konkurentą

Lietuvos ekonomikai ir vidaus vartojimui augant, statybinių medžiagų, remonto, buities ir sodo, daržo reikmenų pardavėjai sako, kad žmonės skuba tvarkytis namus. Bet konkuruoti parduotuvių tinklams, anot jų, tenka dėl to paties pirkėjo, o mažinti kainų nebėra kur – daromos tik atskiros akcijos ar nuolaidos. Naujai į rinką ateinantis dar vienas tinklas, senbuvių akimis, revoliucijos nepadarys.
Namas / 123rf.com nuotr.
Namas / 123rf.com nuotr.

Į statybinių medžiagų ir buities prekių parduotuvę Klaipėdoje Latvijos tinklas „Depo“ investavo 27 mln. eurų.

Apie porą savaičių veikiančios parduotuvės savininkai nei žodžiu, nei raštu komentarų neteikia, nors iš pradžių žadėjo. Tokia savininko politika. Neoficialiai teigiama, kad „Depo“ planuoja atidaryti dar kelias parduotuves Lietuvoje – Vilniuje, Kaune ir Panevėžyje.

Klaipėdoje atidarytą parduotuvę apžiūrėję pirkėjai sako, kad prekių pasirinkimas atrodo tikrai platus.

Tuo tarpu rinkos senbuviai – „Ermitažas“ ir „Moki–Veži“ – į tyliai atėjusį konkurentą žiūri rimtai, nes sako konkuruojantys dėl tų pačių pirkėjų, nes, padidėjus galimybei rinktis, žmonių nepadaugės. „Senukai“ naujo žaidėjo atsiradimo nekomentuoja. Kainos visuose tinkluose, kaip ir asortimentas, esą labai panašios.

„Vertiname labai rimtai, kaip ir kiekvieną konkurentą. Kitas dalykas, aišku, mūsų rinka ir mūsų segmentas yra pakankamai įtemptas ir kiekvienoje mažoje rinkoje kiekvieno naujo žaidėjo atsiradimas yra pakankamai didelis iššūkis“, – aiškina „Moki–veži“ marketingo vadovė Jurga Petrauskienė.

„Ermitažo“ ir „Moki-Veži“ atstovų teigimu, namų apyvokos, sodo, daržo, statybinių medžiagų, buities ir panašios prekės yra ne pirmo būtinumo. Tai – ne maistas, todėl pirkėjų aktyvumas tiesiogiai susijęs su statybomis ir su atlyginimų dydžiais.

„Verslas yra pakankamai sudėtingas, labai priklauso nuo vartojimo ir kiek jis auga ar ne, – tikina „Ermitažo“ Pardavimų ir rinkodaros skyriaus direktorė Irena Tėvelienė. – Pirkėjai dabar labai aktyviai ieško kokybiškų prekių ir jie labai akyli – eina į vieną tinklą, į antrą, į trečią. Lygina kainas tarpusavy ir po to jau atlieka sprendimą. Daug informacijos jie randa ir internete.“

„Kainos yra rinkoje panašios. Rinka pati diktuoja sąlygas ir konkurentas paprasčiausiai neišsilaikys mūsų rinkoje, jei jis sukels kainas, arba pats žlugs, jei jis tas kainas pasidarys pernelyg žemas“, – sako „Moki–veži“ marketingo vadovė J.Petrauskienė. – Naujasis konkurentas ateina būtent į tą segmentą, į vidutinių ar žemesnių pajamų pirkėjo segmentą, kuris labai aktualus ir mums.“

Latvijos „Depo“ įsikūrė netoli vietos, kur anksčiau veikė „Bauhof“ parduotuvė. Šis penkias statybos ir sodo reikmenų parduotuves Lietuvoje valdęs Estijos prekybininkas prieš trejus metus bankrutavo, patyręs 19 mln. eurų nuostolį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais