Šiuo metu Tina Müller yra automobilių gamintojo „Opel“ vyriausioji rinkodaros specialistė, atsakinga už rinkodaros ir skaitmenines įmonės strategijas, taip pat nuolat plečiamą produkto portfelį. Jos vadovavimo metu kompanija pasiekė ženklių rezultatų – sustiprintas „Opel“ kompanijos įvaizdis ir užtikrintos rinkos lyderio pozicijos tarp kitų prekės ženklų.
Prieš įsidarbindama „Opel“, Tina Müller dvidešimt metų dirbo grožio sektoriuje. Ji užėmė vadovaujančias pozicijas tokiose įmonėse kaip „L’Oréal“, „Wella“ ir „Henkel“, kur įgyvendino daug ambicingų rinkodaros ir komercijos projektų, nuo plaukų kosmetikos iki veido priežiūros. Daugiau nei 15 metų dirbdama „Henkel“ kompanijoje, Tina Müller prisidėjo prie „Schwarzkopf“ prekės ženklo tarptautinio augimo ir sėkmingo „Syoss“ plaukų kosmetikos prekės ženklo įvedimo bei kitų pasiekimų.
„Džiaugiamės, kad tokia asmenybė kaip Tina Müller tampa naująja „Douglas“ generaline direktore. Ji turi įspūdingą patirtį, ypač dirbdama su žinomais prekių ženklais, jų pokyčiais strateginėse ir skaitmeninės plėtros srityse. Nors „Douglas“ prekės ženklas turi puikią reputaciją tarptautinėje rinkoje, mes norime ją dar labiau stiprinti orientuodamiesi į jaunesnius klientus. Tina Müller bus tas žmogus, kuris atvers dar vienas duris „Douglas“ istorijoje“, – teigia Dr. Henning Kreke, „Douglas“ valdybos pirmininkas.
„Nors „Douglas“ yra stiprus ir užsitikrinęs vietą rinkoje prekės ženklas, aš matau galimybes dar labiau sutvirtinti esamas pozicijas. Per artimiausius kelerius metus tikimės tapti pagrindiniais kosmetikos ir grožio prekių rinkos lyderiais Europoje. Aš pasiruošusi pradėti dirbti su „Douglas“ ir kartu siekti šio tikslo“, – sakė Tina Müller.
Savo būsimoje pozicijoje Tina Müller pakeis Isabelle Parize, kuri po daugiau nei šešerių metų darbo su „Douglas“ spalio pabaigoje nusprendė pasitraukti ir siekti naujų karjeros iššūkių. Vadovaujant Isabelle Parize „Douglas“ sėkmingai baigė savo pirmąjį strateginio pertvarkymo etapą po to, kai kontrolinį kompanijos akcijų paketą perėmė „CVC Capital Partners“, taip pat perkėlė savo būstinę į mados sostinę Diuseldorfą, kur po vienu stogu buvo sujungta visa kompanijos administracija bei ženkliai pagerinta elektroninės komercijos veikla. „Douglas“ sėkmingai pristatė ypač pelningą „Douglas Nocibé Collection“ privatų prekės ženklą ir išplėtė veiklą Europos šalyse įsigydami tris kosmetikos bei parfumerijos tinklus Italijoje bei Ispanijoje.