Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Nauja verslo realybė ‒ virtualūs renginiai

COVID-19 pandemijai užvaldžius visą pasaulį, vis daugiau bendrovių nuotoliniu būdu ėmė organizuoti ne tik savo veiklą, bet ir seminarus bei tarptautinius renginius. Technologijų renginių organizatorės „Bizzabo“ tyrimo duomenimis, pernai 63 proc. renginių dėl COVID-19 ribojimų vyko virtualiu būdu. 93 proc. organizatorių atsakė, kad planuoja investuoti į virtualius renginius.
Konferencija
Konferencija / „Penki kontinentai“ nuotr.

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė 2019 m. dalyvavo daugiau nei 20-yje tarptautinių konferencijų bei parodų ir dar beveik tiek pat mokymų. Tik 2,5 proc. iš jų buvo dalyvaujama virtualiai. 2020-aisiais renginių, kuriuose dalyvauta virtualiai, procentas išaugo iki 80 proc., o imant laikotarpį, kai Lietuvoje paskelbtas karantinas ‒ 100 proc.

Anot grupės įmonės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) projektų vadovės Loretos Valinčienės, karantinui sutrikdžius planus vykti į tarptautinius renginius ir patiems juos organizuoti, teko išbandyti virtualių renginių formatą. Pernai bei šių metų pradžioje BS/2 surengė jau 7 tarptautinius vebinarus ir vienus nuotolinius atestacijos mokymus. Įmonės atstovai dalyvavo 16-oje vebinarų bei dviejose stambiose tarptautinėse parodose-konferencijose.

Pasak L.Valinčienės, šiuolaikinės technologinės priemonės padeda pristatyti prekes ir paslaugas ne ką prasčiau, nei gyvai. Panaudota įspūdinga grafika, vizualizacijos, 3D efektai, papildomoji realybė sužavi dar labiau nei gyvas produktas. Iš kitos pusės, prieš kažką įsigydami, vis dar norime pačiupinėti savo rankomis.

„Dalyvių skaičių renginyje riboja ne tik jam pasirinktos patalpos dydis. Nemažai dalyvių negali atvykti dėl tolimo atstumo, didelių kelionės išlaidų ar darbo krūvio. Be to, parodų organizatoriai paprastai riboja dalyvių skaičių stenduose, priklausomai nuo stendo dydžio, t.y., egzistuoja reikalavimai, pagal kuriuos tam tikrame plote gali būti tam tikras skaičius žmonių. Virtualus renginio formatas neriboja nei vietos, nei dalyvių skaičiaus“, - pasakoja BS/2 atstovė.

„Bizzabo“ tyrimas rodo, kad didžioji dauguma (80,2 proc.) renginių organizatorių virtualiais renginiais sugebėjo pasiekti platesnę auditoriją. Neretai pasitaiko, kad gyvai organizuojamų renginių metu dalyviai nespėja išklausyti visų pranešimų, peržiūrėti visų stenduose demonstruojamų produktų, koją pakiša skubėjimas ir laiko stoka. Virtualių renginių privalumas ‒ neribotas laikas ir individualus dėmesys kiekvienam. Tokios parodos dalyviui sudaromos komfortiškos sąlygos asmeniškai gauti informaciją jam patogiu metu. Tiesa, netgi vykstant renginiui įprastu formatu, po jo neretai pateikiama įrašyta vaizdo medžiaga, taigi renginys įgyja mišrų formatą.

Virtualių renginių naudą jau tikrai pastebėjo ne vienas, todėl tikėtina, kad net ir išėjus iš pandemijos sąlygų, organizatoriai atsižvelgs į jų privalumus ir ims rengti mišraus formato renginius. „Bizzabo“ duomenimis, 97 proc. renginių rinkodaros specialistų mano, kad šiemet įvyks daugiau mišraus formato renginių. Daugiau nei pusė (54 proc.) organizacijų atsakė, kad didins vebinarų skaičių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos