D.Filmanavičiūtė pastaruosius keletą metų vadovavo skaitmeninių sprendimų skyriui agentūroje „Adell Taivas Ogilvy“.
„Prie mūsų komandos prisijungus tokio lygio profesionalei tampame stipresni ir naudingesni savo klientams, – pranešime cituojamas „Indiana.lt“ direktorius Adomas Pladis. – Šios komunikacijos srities sąveika su mūsų vykdomomis aktyvacijomis dažnai yra esminė projekto sėkmės dalis. Dirbdami su reikliais klientais visada turime būti novatoriški – jau senokai daugelis tiesioginio kontakto su pirkėjais sprendimų yra interaktyvūs. Dovilės patirtis skaitmeninių sprendimų sferoje tikrai suteiks mūsų bendrovei išskirtinumo ir pirkimo skatinimo priemonių bei pirkėjo rinkodaros srityse.“
Karjerą kaip žurnalistė pradėjusi, o vėliau daugiau nei dešimtmetį reklamos srityje dirbusi D.Filmanavičiūtė pridūrė, kad stipriau akcentuoti naująsias kompetencijas tiek aktyvacijų agentūroje, tiek visoje reklamos rinkoje yra jos pagrindinis tikslas jau beveik penkerius metus.
„Pasaulis jau seniai kalba apie tai, kad skaitmeninė erdvė nėra tiesiog TA erdvė, į kurią investuosime tai, kas liks nuo televizijos reklamos, o turinio rinkodara tai nėra tiesiog priemonės, kurias taip vadinsime nutrynę savo prekės ženklo logotipą. Šiuo metu privalome šioms sritims skirti patį didžiausią savo dėmesį, jei norime lygiuotis į kūrybinius šedevrus, kuriais kasmet žavimės „Kanų liūtų“ reklamos festivalyje, – cituojama D.Filmanavičiūtė.
Bendrovės „Indiana.lt“ metinė apyvarta 2015 m. buvo 1,72 mln. EUR, o 2016 m. – 2,12 mln. EUR. Grynasis pelnas atitinkamai siekė 106 tūkst. EUR ir 214 tūkst. EUR.