Naujas „Maxima LT“ vadovas Žydrūnas Valkeris: Lietuva jau yra prisotinta prekybinio ploto

„Maxima“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris prekybos tinklui vadovauja dar tik 50 dienų. Pirmosios savo kaip bendrovės vadovo spaudos konferencijos metu jis nedaugžodžiavo – pripažino, kad „Lidl“ atėjimas paaštrins konkurenciją mažmeninėje prekyboje.
„Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris
„Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Bendrovė šiemet ketina išleisti dar 40 mln. Lt parduotuvių atnaujinimui, už beveik antra tiek pastatys naujų prekybos centrų Kaune ir Palangoje. Kitąmet „Maxima“ žada pastatyti 90 savitarnos kasų 15 šalies parduotuvių.

Ar bus kur plėstis, kai Lietuvoje atsidarys Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvės?

„Kiekvieno žaidėjo atėjimas duoda stimulą dar labiau konkuruoti. Tikrai laukiame, manome, kad vartotojui bus tik dar geriau. O mums bus stimulas konkuruoti ir dar labiau pasitempti“, – sakė Ž.Valkeris.

Intensyviai ieškome, kur dar galėtume pastatyti parduotuvę. Lietuva jau pakankamai prisotinta prekybinių kvadratų.

Jis neslėpė, kad parduotuvių Lietuvoje jau yra pakankamai daug.

„Intensyviai ieškome, kur dar galėtume pastatyti parduotuvę. Lietuva jau pakankamai prisotinta prekybinių kvadratų“, – sakė jis.

„Maxima“ vadovas pažymėjo, kad vartojimas sumenko nuo Velykų. Smukusias gyventojų išlaidas parduotuvėje bendrovė sieja su euro įvedimu. Lietuviai, kaip ir latviai, laukdami euro taupo. Tiesa, išaugo išlaidos dideliems pirkiniams, tačiau ne taip, kaip Estijoje, kur prieš euro įvedimą gyventojai masiškai puolė pirkti didelius pirkinius. Kas antra parduotuvėje nuperkama prekė yra akcijinė.

„Tikimės, kad vartojimas atsigaus nuo antro pusmečio“, – sakė bendrovės vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis