Bendrovė „Finn-Ed Hub“ sieks suvienyti visus šalies universitetus po viena internetine platforma tam, kad į šalį studijuoti pritrauktų 100 tūkst. studentų iš užsienio.
Planuojama studijas Suomijoje reklamuoti Azijos socialiniuose tinkluose, pavyzdžiui, Kinijos susirašinėjimo platformoje „WeChat“, kuri turi 800 mln. vartotojų.
Startuolio patarėju sutiko būti „Angry Birds“ žaidimo kūrėjos įmonės „Rovio“ buvęs marketingo direktorius. Pasak jo, užsieniečių studentų šalyje už studijas ir pragyvenimą išleidžiami pinigai viršytų Suomijos aukštųjų mokyklų išlaidas.
Jo teigimu, „Finn-Ed Hub“ sukurs pamatus ateities tarptautiškumui.
„Mes turime pasakyti žmonėms, kokia puiki vieta yra Suomija, ir padaryti Suomiją geriausia šalimi studijuoti visame pasaulyje“, – sakė jis.
Norint, kad projektas pasisektų, teks supaprastinti vizų išdavimo procesą užsienio studentams. Jau kitąmet tikimasi į Suomiją privilioti studijuoti 30 tūkst. studentų iš užsienio.