Naujasis „Axellus“ pavadinimas – „Orkla Health“

2014 m. gruodžio 1 d., Vilnius. Lietuvoje veikianti norvegų farmacijos kompanija „Axellus“, žinoma kaip „Möller`s“, „Gerimax“ ir kitų populiarių maisto papildų gamintoja, keičia įmonės pavadinimą. Vienam didžiausių Skandinavijoje verslo koncernų „Orkla“ priklausanti bendrovė nuo šiol vadinasi „Orkla Health“.
Žuvų taukai
Žuvų taukai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.
Temos: 2 Liuteinas Niacinas

„Naujasis pavadinimas labiau atspindi įmonės veiklą, kilmę ir tapatybę. Esame sveikatinimo produktus gaminanti bendrovė, priklausanti vienam didžiausių Norvegijoje koncernui „Orkla“, – sako UAB „Orkla Health“ generalinė direktorė Jūratė Piragienė.  

Nuo 2007 m. Lietuvoje veikianti bendrovė „Axellus“, pervadinta į „Orkla Health“, yra didžiausia maisto papildų gamintoja Skandinavijoje. Šiuo metu įmonės atstovybės veikia 7 pasaulio šalyse, o metinė apyvarta siekia 1,4 mlrd. NOK (beveik 600 mln. litų).   

Bendrovės „Axellus“ pavadinimas pakeistas visose šalyse. Ir tai yra ne vienintelė koncernui priklausanti įmonė, kuriai suteiktas naujas vardas. Taip įgyvendinamas nuoseklus ilgalaikis koncerno „Orkla“ restruktūrizacijos planas, kurio vienas iš tikslų – sustiprinti „Orkla“ vardą visame regione ir geriau atspindėti bendrovių veiklos specifiką.
Lietuvoje pristatomų bendrovės produktų portfelyje – populiariausi mūsų šalyje žuvų taukai, multivitaminai, produktai sąnariams, pastilės gerklei. 2015 m. įmonė ketina išplėsti prekės ženklų portfelį, pristatydama daugiau naujienų.

UAB „Orkla Health“ šiuo metu dirba 14 darbuotojų.

Keičiant pavadinimą, įmonės rekvizitai ar registracijos adresas nesikeičia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis