Ilgametis valdybos narys, kuris sausio 13 dieną perėmė vadovo pareigas, teigė leidiniui „The New York Times“, kad „Boeing“ problemos pasirodė esančios dar didesnės, nei jis tikėjosi.
„Kalbant atvirai, padėtis yra blogesnė, nei aš įsivaizdavau, – pažymėjo D.Calhounas. – Tai rodo mūsų vadovybės silpnumą.“
Pasak bendrovės vadovo, jo pirmtakas Dennisas Muilenburgas per sparčiai didino „Boeing“ lėktuvų gamybos apimtis.
„Niekada nepajėgsiu suprasti, kuo vadovavosi Dennisas – ar tai buvo akcijų kaina, kuri kilo į viršų, ar tai buvo tiesiog konkurencija“, – kalbėjo jis.
„Jei reikėtų paminėti žmogų, beatodairiškai siekusį savo tikslų, tai būtų D.Muilenburgas“, – kalbėjo D.Calhounas.
Gruodžio 23 dieną „Boeing“ pranešė apie valdybos nario D.Calhouno skyrimą vadovu, sakydama, kad bendrovei reikia „atkurti klientų pasitikėjimą“ bei „ryšius su reguliavimo institucijomis, klientais ir visomis kitomis suinteresuotosiomis šalimis“.
D.Calhounas leidiniui teigė, kad jis ir likusi valdyba neuždavė klausimų D.Muilenburgui po pirmosios orlaivio „737 MAX“ katastrofos 2018 metų spalio mėnesį ir kad valdyba pasitikėjo D. Muilenburgo, kaip inžinieriaus ir ilgamečio „Boeing“ vadovo, instinktais.
Laikraštis taip pat pranešė, kad D.Calhounas iš dalies dėl avarijų kaltina pilotus, teigdamas, jog Indonezijos ir Etiopijos „pilotai ne iš tolo neturi tokios patirties, kokios turi amerikiečių pilotai“.