Prabangiausia 2016 m. LG kolekcijos dalis – prekių linija „LG Signature“. Būtent joje vartotojams siūlomi minimalistinio ir futuristinio dizaino gaminiai – skalbimo mašina, oro valytuvas ar jau minėtasis šaldytuvas su vadinamąja „Knock – on Door – in – Door“ technologija, kuri leidžia pamatyti šaldytuvo vidų pabeldus į jo dureles.
Suprasti akimirksniu
- Nauja technologija leis pamatyti šaldytuvo turinį pabeldus į dureles
- Naujo tipo LG šaldytuvai duris atvers vos prie jų priartėjus
- Europiečiai šiemet galės įsigyti ir keturių kredito kortelių storio OLED technologijos televizorius
- Kol kas šiais metais rinkai pristatomų LG produktų tikslios kainos nėra žinomos
LG atstovai giriasi, kad tokia funkcija padės sutaupyti ir laiko, ir elektros energijos. Įdomi detalė ir ta, kad, bendrovės užsakytų apklausų duomenimis, statistiniame namų ūkyje šaldytuvo durelės per dieną yra praveriamos net 79 kartus.
Dar viena šios produktų linijos šaldytuvo ypatybė – jutikliai, kurie atveria duris vos prisiartinus prie šaldytuvo.
Tiesa, oficialiame naujų 2016 m. produktų pristatyme „LG“ atstovai, tikriausiai, viduje nekorėjietiškai keikėsi, nes būtent pastaroji šaldytuvo funkcija demonstruojant ėmė ir užstrigo.
Bene palankiausiai vartotojai iš visų šiųmetinių LG naujovių turėtų sutikti du naujus „Centum System“ šaldytuvus, kurių kompresoriams yra duodamas dviejų dešimčių metų garantinis laikotarpis.
Be to, šio tipo šaldytuvuose LG nusprendė įdiegti „NatureFRESH“ technologiją, pagal kurią vartotojas gali palaikyti ir reguliuoti drėgmę vaisių ir daržovių laikymo skyriuose.
Didžiulius televizorius mėgstantiems europiečiams LG šiemet pasiūlys ir keturių kreditinių kortelių storio (2,57 mm) produktą – „Signature OLED TV“. Iš viso bus galima pasirinkti iš aštuonių skirtingų įstrižainių tokio pobūdžio OLED technologijos televizorių, tačiau kol kas tiksli jų kaina ir pristatymo data dar nėra žinoma.
OLED yra šifruojamas kaip „organiniai šviesos diodai“. Šie diodai, reaguodami į elektros srovę, patys skleidžia šviesą ir dėl šios priežasties jiems nereikalingas dar vienas, papildomas galinis apšvietimas. Dėl šios priežasties televizoriai su įdiegta OLED technologija suvartoja mažiau elektros energijos, o pačius televizorius galima sukurti itin plonus.
Pasakyti tai, ar naujoji produkcija galės pasigirti didžiuliu populiarumu Lietuvoje, ar kitose Baltijos šalyse, kol kas anksti ir dėl iki galo neaiškių gaminių kainų, kurios, tikėtina, kad nebus orientuotos į itin taupius klientus, kurių nemažai yra Lietuvoje.
Neoficialiuose pokalbiuose vienas LG atstovas tikino, kad lietuviai Baltijos šalių rinkoje pasižymi kaip didžiausi pigių buitinės technikos prekių mėgėjai, kurių išlaidos šiems gaminiams gerokai mažesnės negu estų.
Tiesa, bendrovės atstovas tuoj pat pateikė ir savo paaiškinimą – tai gali lemti ne tik didesnė estų perkamoji galia, bet ir didesnis lietuvių pomėgis investuoti į nekilnojamąjį turtą.