Spartėjant gyvenimo tempui ir klientams vis labiau vertinant savo laiką, verslui išauga poreikis klientus aptarnauti greičiau, sumaniau, efektyviau. Tai įgyvendinti leidžia nuolat tobulėjančios šiuolaikinės technologijos, kurias ir pasitelkė bankas „Finasta“, pirmasis finansų sektoriuje pasiūlęs galimybę kliento identifikavimą atlikti ne banke, o klientui patogioje vietoje – namuose, biure ar net restorane.
„Jaučiame didelę paklausą savo produktams ir dedame visas pastangas, kad juos įsigyti gyventojai galėtų kuo paprasčiau. Šiandien jiems nebereikia vykti į banką – pasidėti aukščiausias palūkanas iš visų šalies bankų siūlantį indėlį ir tapti mūsų klientu galima per keliolika minučių, net neišeinant iš namų ar biuro“, – sako AB banko „Finasta“ valdybos narys, Finansų rinkų tarnybos vadovas Andrej Cyba.
Naujovę pasiūliusi „Finasta“ tiki, kad dalis gyventojų, finansinių paslaugų vartotojų, yra pasiruošę moderniai savitarnai, juolab kad saugumu ji niekuo nenusileidžia procedūroms, atliekamoms banko padalinyje. Elektroninėje parduotuvėje indėlį dedantis asmuo užpildo anketą, pateikia standartinius duomenis apie save, o sutartį nurodytu adresu ir sutartu laiku jam pristato kurjeris. Pasirašytos sutartys keliauja atgal į banką ir yra netrukus aktyvuojamos.
A. Cybos teigimu, naujasis elektroninis kanalas sprendžia ir banko teikiamų paslaugų prieinamumo klausimą – elektroninėje parduotuvėje jos tampa paprastai pasiekiamos mažesnių miestų gyventojams, kadangi jiems nereikia vykti į „Finastos“ klientų aptarnavimo padalinius.
Partneriu šiame projekte pasirinkta bendrovė „G4S Lietuva“, teikianti integruotus saugos sprendimus ir aptarnaujanti 25 tūkstančius klientų įvairiuose šalies sektoriuose.
Ką tik startavusioje elektroninėje parduotuvėje galima pasidėti indėlį ir atsidaryti e. sąskaitą. Numatoma, kad ateityje ir kiti „Finastos“ produktai bus siūlomi klientams šiuo kanalu.