Naujoji „Birutės“ komunikacija. Kas sieja Italijos virtuvę, Tadą Vidmantą ir psichologiją?

Gazuotas mineralinis vanduo vis dažniau ant pietų stalo keičia saldžius gėrimus. Kulinarijos ir skonių derinimo ekspertai tai vadina augančia tendencija, atspindinčia žmonių norą gyventi sveikiau. Su šia tendencija žengia ir natūralus mineralinis vanduo „Birutė“. Televizijoje ir internete jau sukasi nauja šio vieno seniausių lietuviškų prekės ženklų reklama, kurią kūrė žinomas komedijų režisierius Tadas Vidmantas.
Naujoji „Birutės“ komunikacija. Kas sieja Italijos virtuvę, Tadą Vidmantą ir psichologiją?
Naujoji „Birutės“ komunikacija. Kas sieja Italijos virtuvę, Tadą Vidmantą ir psichologiją? / Partnerio nuotr.

„Šia reklama norime atkreipti dėmesį į gazuoto mineralinio vandens suderinamumą su maistu. Taip pat – sugriauti kai kuriuos mitus, susijusius su gazuotu mineraliniu vandeniu“, – sako „Birutės“ prekės ženklo vadovė Aušra Kupliauskaitė.

Gazuotas mineralinis vanduo, toks kaip „Ferrarelle“ ir „S. Pellegrino“ jau nuo seno yra gardžiais patiekalais garsėjančios itališkos virtuvės atributas. Paskutiniu metu pastebima, kad cukraus neturintis natūralus gazuotas vanduo siejamas ne tik su itališkais restoranais, tačiau vertinamas vis plačiau pasaulyje. Žymūs virtuvių šefai pabrėžia, kad mineralinis vanduo puikiai paryškina nesaldžių patiekalų skonį. O moksliniai tyrimai rodo, kad privalumų šis gėrimas, derinamas su maistu, turi ir daugiau.

Partnerio nuotr./Naujoji „Birutės“ komunikacija. Kas sieja Italijos virtuvę, Tadą Vidmantą ir psichologiją?
Partnerio nuotr./Naujoji „Birutės“ komunikacija. Kas sieja Italijos virtuvę, Tadą Vidmantą ir psichologiją?

„Vis daugiau savo sveikata nesirūpinusių žmonių tai supranta, nors dar sklando klaidingi mitai apie gazuotą mineralinį vandenį. Dėl to, pritarėme Tado Vidmanto pasiūlymui parodyti, kaip keičiasi žmonių reakcija į faktą, kad toks gazuotas mineralinis vanduo, kaip „Birutė“, labiau dera prie maisto nei cukraus turintys gėrimai“, – sako A.Kupliauskaitė.

Pasak jos, Lietuvoje, ypač tarp moterų, dar gajūs mitai, kad gazuotas vanduo nesveikas, kenkia skrandžiui ir net sukelia celiulitą.

„Tačiau naujausi moksliniai tyrimai rodo, kad gerti vandenį valgio metu yra sveika. Gazuotas vanduo ne tik drėkina mūsų organizmą iš vidaus, padeda virškinimui, tačiau ir sukelia trumpalaikio sotumo jausmą, yra ypač naudingas kenčiant nuo prasto virškinimo. O dėl celiulito, tai jį sukelia kombinacija „gazas“ plius cukrus. Cukraus „Birutėje“ nėra“, – sako A.Kupliauskaitė.

T.Vidmantas sukūrė išskirtinio koncepto reklamą: penkis TV klipus, atspindinčius psichologijos teoriją apie penkis susitaikymo su faktu etapus: neigimą, pyktį, depresiją, derybas ir susitaikymą. Visas šias stadijas klipuose pereina jauna pora, kurią saldžiuosius gėrimus pakeisti mineraliniu vandeniu „Birutė“ ragina virtuvės šefas.

Partnerio nuotr./Naujoji „Birutės“ komunikacija. Kas sieja Italijos virtuvę, Tadą Vidmantą ir psichologiją?
Partnerio nuotr./Naujoji „Birutės“ komunikacija. Kas sieja Italijos virtuvę, Tadą Vidmantą ir psichologiją?

Ši reklaminių klipų serija – T.Vidmanto seno bendradarbiavimo su „Birštono mineraliniais vandenimis“ rezultatas. Anksčiau režisierius ir scenaristas kūrė mineralinio vandens „Vytautas“ reklamas, „Youtube“ kanale surinkusias milijonus peržiūrų, o „Birutės“ reklamos ėmėsi pirmą kartą.

„Gyvenimo tempui didėjant ieškome balanso tarp emocinių pasirinkimų ir tų, kurių iš tikrųjų norime – palankių mūsų sveikatai. „Birutę“ lengva prisijaukinti kaip gerą kasdienį įprotį. Kai norisi kažko „gazuoto“ arba tiesiog gaivaus gurkšnio prie patiekalo – ji tampa neatsiejamu kasdieniu atributu, – sako A.Kupliauskaitė.

Klipų seriją galite pamatyti čia:

VIDEO: 1. "Neigimas". Rež. Tadas Vidmantas
VIDEO: 2. "Pyktis". Rež. Tadas Vidmantas

VIDEO: 3. "Derybos". Rež. Tadas Vidmantas

VIDEO: 4. "Depresija". Rež. Tadas Vidmantas
VIDEO: 5. "Susitaikymas". Rež. Tadas Vidmantas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis