01 16

„Mažosios Ragainės“ prekės ženklas perėjo į kitas rankas: vadovė papasakojo apie pokyčius

„Mažosios Ragainės“ klientai turbūt sunerimo liksiantys be mėgstamų gaminių, kai išvydo žinią apie planuojamą visų 32 darbuotojų atleidimą ir įmonei iškeltą bankroto bylą. Nors įmonė bankrutuoja, pats prekės ženklas parduotas ir „Mažosios Ragainės“ parduotuvės toliau tęsia veiklą. Naujoji šio prekės ženklo savininkė Monika Puodžiuvelė papasakojo apie pokyčius.
Saldūs gaminiai
Saldūs gaminiai / Shutterstock asociatyvi nuotr.

Vilniaus apygardos teismas dar pernai gruodį įmonei „Mažoji Ragainė“ iškėlė bankroto bylą, taip tenkinęs kelių pareiškėjų – tarp jų ir įmonės vadovo Eduardo Radzivilovo – prašymus.

Nurodyta, kad nuo 1999 m. veikianti įmonė susidūrė su finansiniais sunkumais, tapo nemoki, todėl negalėsianti vykdyti įsipareigojimų kreditoriams.

Registrų centro duomenimis, 2022 m. įmonė gavo 1,72 mln. eurų pajamų ir tai – 33 proc. daugiau nei 2021-aisiais (1,29 mln. eurų). Vis dėlto buvo patirtas 135,3 tūkst. eurų grynasis nuostolis ir tai – 1,7 karto daugiau nei 2021 metais (79,7 tūkst. eurų).

O kadangi iškelta bankroto byla ir įmonė veiklos nebevykdo, tie 32 darbuotojai yra atleidžiami.

Tačiau „Mažosios Ragainės“ vardas niekur nedings, nes dar 2023 m. rugpjūtį UAB „Rabuva“, kurios vadovė yra M.Puodžiuvelė, nusipirko šį prekės ženklą, visas prekybines vietas, interneto puslapį ir tęsia šią konditerijos gaminių veiklą toliau.

Tik be šiokių tokių pokyčių neapsieita. Apie juos – 15min interviu su naująja prekės ženklo savininke M.Puodžiuvele.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis