Kaip rašo „Time“, naujosios Barbės kainuos tiek pat, kiek ir senosios, kurios jau ilgokai kritikuojamos dėl nerealių apimčių.
„Barbie“ ženklo vadovės Evelyn Mazzocco teigimu, naujoji lėlių serija skirta naujosios kartos mamoms, kurios savo vaikams nori duoti labiau įgalinančių žaislų.
Ji pripažino, kad ženklui prireikė laiko, kol suprato, kad reikia permainų. „Taip, kai kas sakys, kad mes vėluojame. Tačiau pokyčiai milžiniškoje korporacijoje reikalauja laiko“, – sakė ji.
Tikimasi, kad naujoji apvalesnių kūno formų lėlė padės keisti tai, kaip mergaitės žiūri į kūną. Per bandymus „Mattel“ tyrėjų komanda pastebėjo, kad kelios mergaitės pareiškė, jog šios lėlės – storos. Korporacija tikisi, kad laikui bėgant į figūringąją Barbę bus žiūrima taip, kaip ir į bet kurią kitą.
„Mattel“ jau ne vienerius metus stengiasi rasti priešnuodį smunkantiems Barbės pardavimams. Visgi net ir mažėjanti paklausa atneša apie 1 mlrd. JAV dolerių pajamų.
Pastaraisiais metais „Mattel“ pristatė ir daugiau Barbių, kurios skiriasi nuo pirmųjų lėlių – atsirado akių, plaukų ir odos spalvų, veido bruožų įvairovė.