Pagal šią savaitę Taurangos mieste pradėtą bandomąją programą, KFC klientai gali internetu užsisakyti maistą, kurį pristatys „NZ Post“ vairuotojai.
KFC restoranų operatorė „Restaurant Brands NZ“ pareiškė, jog ji žino, kaip gaminti maistą, tačiau neturi patirties logistikos srityje, todėl pašto tarnybos kompetencija bus labai vertinga.
„NZ Post“ turi platų pristatymo tinklą visoje Naujojoje Zelandijoje, o KFC restoranai veikia daugumoje šalies miestų, – pareiškė įmonės vadovas Ianas Letele. – Tikimės, kad, bendradarbiaudami su „NZ Post“, galėsime patenkinti daugybės KFC klientų visoje Naujojoje Zelandijoje maisto pristatymo į namus poreikius.“
Skaitmeniniame amžiuje „New Zealand Post“ patiria sunkumų, nes tradicinį paštą pakeitė elektroninis paštas ir mobiliuoju ryšiu siunčiamos trumposios žinutės.
2013 metais valstybės valdoma pašto tarnyba penktadaliu sumažino savo darbo jėgą. Dar po dvejų metų ji pradėjo pašto pristatymo paslaugas teikti tris dienas per savaitę vietoj šešių.
Visgi, nors laiškų mažėja, daugėja siuntinių, nes vis daugiau žmonių apsiperka internete, tad „NZ Post“ stengiasi atsiriekti didesnę elektroninių parduotuvių siunčiamų siuntinių rinkos dalį.