51-erių metų verslininkas pakeis Tomą Endersą, kuris Prancūzijoje įsikūrusiai lėktuvus, sraigtasparnius ir palydovus gaminančiai įmonių grupei, turinčiai 129 tūkst. darbuotojų, vadovavo penkerius metus.
Per šį laiką T.Endersas toliau plėtė įmonių grupę, tačiau jo veiklą užtemdė neseniai priimtas sprendimas nutraukti nuostolingo superlainerio „A380“ gamybą bei daugybė įtartinų mokėjimų tyrimų.
Iš pareigų pasitraukiančio vokiečio atsistatydinimo išmokų paketas, kurio vertė siekia 37 mln. eurų, įskaitant pensiją ir akcijas, sukėlė prieštaringų vertinimų Prancūzijoje, o šalies vyriausybė netgi pažadėjo priimti teisės aktus, kuriais bus nustatytos didžiųjų įmonių vadovų išeitinių išmokų ribos.
G.Faury paveldėjo finansiškai sėkmingą ir pelningą verslą, kuris turi užsakymų pagaminti 7,35 tūkst. keleivinių lėktuvų. Esant dabartiniam gamybos tempui, šio skaičiaus užtektų aprūpinti gamyklas darbu visą dešimtmetį.
Analitikai mano, kad „Airbus“ turi galimybę pelnytis iš klestinčios oro linijų rinkos, ypač Azijoje. Taip pat bendrovei gali būti naudingas įvairiose pasaulio šalyse priimtas spendimas nutupdyti populiariuosius varžovės „Boieng“ orlaivius „737 MAX“ po dviejų neseniai įvykusių avarijų.
„Airbus“ turi išnaudoti šį „Boeing“ susilpnėjimą padidinti užsakymų skaičių Azijoje, jei pajėgs“, – pareiškė aviacijos ir kosmoso analitikas Neilas Wilsonas interneto finansinės prekybos platformoje „Markets.com“.
Pramonės organizacijos IATA duomenimis, per ateinančius 20 metų Azijai teks didžiausia pramonės augimo dalis, nes daugiau nei pusė naujų keleivių srautų bus būtent iš šio regiono.
Nuostolingas „Brexit“?
Visgi G.Faury teks spręsti kai kurias sudėtingas problemas, įskaitant rūpesčius, su kuriais gali susidurti daugelį metų kurta sudėtinga bendrovės tiekėjų sistema po „Brexit“.
Taip pat nerimą kelią Jungtinės Valstijos, kurių prezidentas šią savaitę pagrasino Europos Sąjungai (ES) įvesti naujus muitus dėl subsidijų „Airbus“.
Sraigtasparnių specialistas
G.Faury taip pat privalo išlikti budrus, nes Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Jungtinėse Valstijose atliekami įvairūs tyrimai dėl galimų kyšių, sumokėtų siekiant laimėti sutartis 2008–2013 metų laikotarpiu, kurie gali baigtis didelėmis baudomis ar baudžiamaisiais sprendimais.
Tyrimai pradėti, kad 2016 metų pradžioje pati „Airbus“ atskleidė informaciją apie tarpininkams atliktus mokėjimus, siekiant užsitikrinti keletą sutarčių, ypač Azijoje.
Jeigu Jungtinėse Valstijose būtų priimtas nepalankus „Airbus“ sprendimas, tai reikštų gynybos ir civilinės aviacijos sutarčių netekimą daugeliui metų ir kartu didelį laimėjimą „Boeing“.
Trijų vaikų šeimos tėvas G.Faury didžiąją karjeros dalį praleido aviacijos ir kosmoso pramonėje, o jo specializacija yra sraigtasparniai.
Verslininkas karjerą pradėjo Prancūzijos gynybos ministerijoje, o 1998 metais prisijungė prie „Airbus“ sraigtasparnių padalinio.
2009-aisiais G.Faury perėjo į Prancūzijos automobilių grupės „Peugeot“ tyrimų ir plėtrai skyrių, o po ketverių metų vėl grįžo į „Airbus“.
2018 metų vasario mėnesį G.Faury tapo bendrovės didžiausio ir pelningiausio padalinio – civilinės aviacijos skyriaus – vadovu.