„Šie 30-ieji veiklos metai žymi „Iki“ pokyčių metus, keičiasi ir atsinaujina mūsų komanda. Tikiu, kad A.Dudko sukaupta patirtis bus itin vertinga plėtojant ir jau pradėtus rinkodaros projektus, ir įgyvendinant naujus, prisidės stiprinant mūsų tinklo pozicijas rinkoje ir išskiriant mūsų stiprybes“, – sako Nijolė Kvietkauskaitė, UAB „IKI Lietuva“, valdančios prekybos tinklą „Iki“, generalinė direktorė.
N.Kvietkauskaitė dėkoja kelerius metus prekybos tinkle dirbusiai L.Giedrei už įgyvendintus rinkodaros projektus, padėjusius formuoti kitokį ir šiuolaikišką „Iki“ įvaizdį. Tiesa, L.Giedrė neatsisveikina su įmone, ji konsultuos ir padės įgyvendinti tam tikrus strateginius projektus.
Prie „Iki“ prisijungęs A.Dudko yra sukaupęs daugiau nei 20 metų patirtį mažmeninės prekybos, statybos, paslaugų, viešbučių ir kituose sektoriuose įvairiose šalyse. Rinkodaros profesionalas yra dirbęs tokiose bendrovėse kaip „Kraft“, „Mondelez International“, „Danone“ ir kt. Taip pat jis yra įkūręs prekės ženklų konsultavimo įmonę.
„Daugiausia dėmesio ketinu skirti „Iki“ atsinaujinimo projektams – garsiai ir pastebimai kalbėti apie asortimento išskirtinumą, šviežumą ir kokybę, naują apsipirkimo patirtį tinklo parduotuvėse bei didinti lojaliems pirkėjams kuriamą vertę“, – sako A.Dudko.
Prekybos tinklas „Iki“ ir toliau planuoja investicijas į pirkėjų patirties gerinimą, parduotuvių atnaujinimą, el. komercijos pozicijų stiprinimą rinkoje, daugiau nei 10 mln. eurų ketinama investuoti į tvarumo sprendimus.
Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 234 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei trys regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė ir pirmąją autonominę parduotuvę su „Iki“ prekės ženklu. Tai pirmoji tokia Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.