„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Ne tik Lietuvoje: Italija reklamavo savo turizmą pasitelkdama vaizdus iš Slovėnijos

Italijos turizmo ministerija sulaukė pašaipų po to, kai oficialiame vaizdo įraše, skirtame turistams į Italiją pritraukti, buvo panaudota filmuota medžiaga, kurioje Slovėnijoje žmonės geria slovėnišką vyną, rašo britų dienraštis „The Guardian“.
Kalabrija, Italija
Kalabrija, Italija / 123RF.com nuotr.

Vaizdo įraše, pavadintame „Open to Meraviglia“ („Atviras stebuklui“), rodoma kompiuterizuota Veneros – Italijos meno simbolio – kompiuterinė „influencerės“ versija, kurią savo renesanso šedevre „Veneros gimimas“ pavaizdavo tapytojas Sandro Botticelli.

Moderni „Venera“ vilki mini sijonėlį, valgo picą ir pristato kai kuriuos pagrindinius Italijos turistų lankomus objektus, tokius kaip Romos Koliziejus ar Florencijos katedra, rašo „The Guardian“.

Šiuo metu vaizdo įrašas iš oficialios „Youtube“ paskyros yra pašalintas.

Meno istorikas Tomaso Montanari šią reklamos kampaniją pavadino „groteskiška“ ir „nepadoriu“ pinigų švaistymu, o vaizdo įrašą išjuokė Italijos socialinės žiniasklaidos platformų naudotojai.

Daugiausia diskusijų sukėlusiame įraše matoma grupė jaunų žmonių, besišypsančių saulės apšviestame kiemelyje ir geriančių vyną, kuris pateikiamas kaip tipiška itališka scena.

Tačiau akyli žiūrovai pastebėjo, kad minėtasis kiemelis iš tikrųjų yra už kelių kilometrų nuo Italijos sienos, Gorjansko kaime, Slovėnijos Komeno savivaldybėje. Ant stalo esantis vyno butelis netgi pažymėtas Slovėnijos vynuogyno etikete.

Italijos turizmo ministrė Daniela Santanche vaizdo įrašo kritikus pavadino „snobais“ ir teigė, kad Veneros, kaip įtakingos asmenybės, vaizdavimu siekiama pritraukti jaunimą, rašo „The Guardian“.

15min primena, kad panaši istorija yra nutikusi ir Lietuvoje, 2017 m. pristatant naują turizmo kampaniją „Real is Beautiful“.

Pagal Turizmo departamento skelbtas technines sąlygas, turizmo kampanijos socialiniuose tinkluose vykdytojai turėjo „sukurti ne mažiau nei 350 įprastų fotografijų, kurių tema – Lietuvos gamta ir kultūra, atsakingas turizmas“.

„Lithuania. Real is beautiful“ kūrėjai „Open Agency“ ir „Turinio rinkodara“ įsipareigojo sukurti 350 autorinių nuotraukų apie Lietuvą, tačiau įsipareigojimus vykdo naudodami pigiai kainuojančias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas.

Vaizdai reklamuojantys Lietuvos grožį daryti įvairiose šalyse, tokiose kaip Suomija ar Norvegija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų