Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Ne visi patenkinti Lietuvoje prigijusia „Juodojo penktadienio“ tradicija

Visose pasaulio prekybos vietose vyksta „Juodasis penktadienis“. Prekybininkai siūlo milžiniškas nuolaidas. Lietuvoje ši masinio apsipirkimo tradicija irgi jau prigijusi. Žmonės skaičiuoja nemažai sutaupę, ypač Kalėdinėms dovanoms. Bet tie, kas sąmoningai renkasi ir kitus ragina nieko nepirkti. Jie teigia, kad besaikis vartojimas ne tik teršia planetą, bet ir atima laiką iš artimųjų.
Akropolyje vyksta nuolaidų akcija „Jamam“
Akropolyje vyksta nuolaidų akcija „Jamam“ / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

„Juodąjį penktadienį“ žmonės nuo ryto plūsta į didžiąsias parduotuves. JAV juo prasideda kalėdinio apsipirkimo sezonas. Bet karštinė nuvilnija per visą pasaulį.

Lietuvos prekybininkai sako, kad išpardavimai atkeliavo su tarptautiniais drabužių ir avalynės prekių ženklais. Nuolaidų tradiciją netruko perimti kiti pardavėjai. Akcijas žada ir internetinės, ir fizinės parduotuvės.

„Vieni pasinaudoja išpardavimu galbūt tam, kad nusipirktų daiktą ar prekę, kurio norėjo ir sau negalėjo leisti. Kitiems tai yra gera proga apsipirkti daiktais ir prekėmis, kurių jie iš principo norėjo nusipirkti. Tai faktas, kad ta nuolaida visada yra geras dalykas ant viršaus“, – sako „OZO“ rinkodaros vadovė Gerda Pranaitytė.

Kad suvaldytų padvigubėjusius srautus, didieji prekybos centrai samdo papildomų darbuotojų.

Bet juodasis savaitgalis žavi ne visus. Gamtą tausojantys nevyriausybininkai ir socialiniai darbuotojai penktadienį kvietė švęsti simbolinę Nepirkimo dieną.

Visuomenininkai kviečia bent kartą per savaitę į darbą vykti ne automobiliu, perdirbti ar atgaivinti senus daiktus. Arba bent jau pasidalyti jais su tais, kam jų stinga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos