„Nealkoholinių alkoholio produktų reklama šiemet išaugo net 40 kartų ir sudarė 0,7 proc. visos rinkos. Pernai sausį–liepą alkoholinių gėrimų reklama sudarė 2,7 proc. visos reklamos rinkos teorinių išlaidų (be nuolaidų), tad šiais metais ženkliai išaugusi nealkoholinių alkoholio gėrimų kategorija kol kas dar tik iš dalies kompensuoja prarastų reklamos rinkos pinigų dalį“, – BNS atsiųstame komentare teigė „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Bendros reklamos apimtys šiemet per septynis mėnesius padidėjo 10,1 procento. Labiausiai (73 kartais) per metus išaugo išmaniosios stebėjimo paslaugos reklamos biudžetas, o labiausiai mažėjo socialinės reklamos (45 proc.), populiariosios muzikos koncertų, festivalių (38 proc.), dantų pastos (32 proc.), greitųjų kreditų (30 proc.), skalbimo priemonių (29 proc.) reklamos biudžetai.
Televizijos reklamos trukmė šiemet paaugo 11,3 procento. Per septynis šių metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuoti 1,185 mln. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys smuktelėjo 1,5 procento. Laikraščiuose išspausdinta 5,163 mln. kv. centimetrų reklamos (7,6 proc. daugiau nei pernai), žurnaluose reklamos plotas krito 14,5 proc. iki 2,884 mln. kv. centimetrų.
Radijo stotys šiemet transliavo 5,435 mln. sekundžių reklamos – 16,4 proc. daugiau nei pernai sausį–liepą. Interneto reklamjuosčių reklamos išlaidos šiemet ūgtelėjo 8,8 procento.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus nukrito 6,7 proc. – vidutiniškai per dieną laiko reklamos stenduose buvo 15,9 tūkst. kv. metrų reklamos.
Ant degalinių pylimosi pistoletų šiemet buvo užklijuota beveik 21 tūkst. reklaminių lipdukų (0,1 proc. daugiau nei pernai sausį–liepą). Vidaus televizijos reklamos kiekis per metus sumažėjo 24 procentais.
Kino reklama išaugo 33,8 proc., šiemet per septynis mėnesius prieš kino filmus buvo parodyta 437 tūkst. reklaminių klipų.