Neįprastai šilti orai lapkritį sulėtino H&M pardavimų augimą

Švedijos drabužių mažmenininkės „Hennes & Mauritz“ (H&M) pardavimai lapkritį, palyginti su tuo pat mėnesiu pernai, paūgėjo 4 proc. – mažiau, negu prognozuota. Tai visų pirma lėmė drabužių žiemai paklausą prislopinę neįprastai šilti orai Šiaurės Amerikoje ir kai kuriuose Europos regionuose.
„H&M“  parduotuvė
„H&M“ parduotuvė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tačiau lapkričio 30 dieną pasibaigusiais finansiniais metais pardavimai, palyginti su metais anksčiau, padidėjo 11 proc., pranešė įmonė.

Ketvirtąjį finansinių metų ketvirtį pardavimai, neįskaitant pridėtinės vertės mokesčio, sudarė 48,69 mlrd. kronų (5,75 mlrd. JAV dolerių) ir buvo 14 proc. didesni negu tuo pat laikotarpiu pernai, kuomet sudarė 42,64 mlrd. kronų.

VIDEO: Neįprastai šilti orai lapkritį sulėtino H&M pardavimų augimą

Pardavimai vietos valiuta rugsėjo-lapkričio mėnesiais išaugo 9 procentais.

H&M parduotuvių skaičius iki lapkričio 30 dienos padidėjo nuo 3,511 tūkst. metais anksčiau iki 3,924 tūkstančio.

Analitikai prognozavo, kad H&M pardavimų metinis prieaugis lapkritį sudarys vidutiniškai 9 procentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis