„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Neo Group“ pelnas pernai siekė 18 mln. eurų

Klaipėdos LEZ veikiančios PET gamintojos UAB „Neo Group“ pardavimo pajamos pernai siekė 366 mln. eurų, o pelnas – 18 mln. eurų. Didžiausios įtakos kompanijos rezultatams turėjo svyravimai žaliavų rinkose ir sutrikimai tiekimo grandinėse, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Neo Group“ gamykla
„Neo Group“ gamykla / „Neo Group“ nuotr.

Praėjusių metų pirmą pusę dėl COVID, karantino ir mažesnio vartojimo stipriai nukritusios žaliavų kainos lėmė tai, kad su jomis tiesiogiai susijusios „Neo Group“ pardavimų pajamos pernai buvo 28 proc. mažesnės nei 2019 m. Kompanijos pelnas sumažėjo 25 proc. Vis dėlto visus praėjusius metus bendrovės gamyba vyko stabiliai, faktiškai įgyvendinta beveik 3 mln. EUR investicijų į energetikos, efektyvumo ir naujų produktų kūrimo projektus.

„Neo Group“ vadovas Ruslanas Radajevas komentuoja, kad nors praėjusiais metais mažėjo pakuotų gėrimų vartojimas dėl pristabdytų turizmo srautų, jį iš dalies kompensavo augantis vartojimas kito pakuoto maisto, skirto sunaudojimui namuose, segmente.

„Šiemet planuojame išlaikyti stabilias gamybos ir eksporto apimtis. „Neo Group“ toliau vystys pradėtus investicinius projektus žaliosios energetikos, panaudotos pakuotės perdirbimo technologijų, žiedinės ekonomikos ir kitose srityse. Didžiausius lūkesčius siejame su masine 25-30 proc. perdirbtos žaliavos mūsų nuosavos technologijos dėka turinčių PET granulių gamyba. Toliau investuosime į šią technologiją bei rinkos ir klientų edukaciją dėl tvaresnio PET naudojimo“, – sako R.Radajevas.

„Neo Group“ šiemet klientams pradėjo tiekti pirmąsias PET granulių, kurių gamyboje panaudota 25 proc. perdirbtos antrinės žaliavos, partijas. Prielaidas šiam „NEOPET CYCLE“ pavadintam produktui sukūrė kompanijos inžinierių ir mokslininkų sukurta cheminio perdirbimo technologija, kurią „Neo Group“ šiuo metu patentuoja ES. Ši naujovė gėrimų pakuočių gamintojams leidžia jau dabar įgyvendinti dar tik 2025 m. ES įsigaliosiančius antrinių žaliavų panaudojimo reikalavimus neinvestuojant į esamos gamybos infrastruktūrą.

Apie 90 proc. savo produkcijos „Neo Group“ eksportuoja – pirmiausia į Lenkijos, Skandinavijos, Baltijos šalių ir kitas Europos rinkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau