„Neo Group“ pelnas pernai siekė 18 mln. eurų

Klaipėdos LEZ veikiančios PET gamintojos UAB „Neo Group“ pardavimo pajamos pernai siekė 366 mln. eurų, o pelnas – 18 mln. eurų. Didžiausios įtakos kompanijos rezultatams turėjo svyravimai žaliavų rinkose ir sutrikimai tiekimo grandinėse, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Neo Group“ gamykla
„Neo Group“ gamykla / „Neo Group“ nuotr.

Praėjusių metų pirmą pusę dėl COVID, karantino ir mažesnio vartojimo stipriai nukritusios žaliavų kainos lėmė tai, kad su jomis tiesiogiai susijusios „Neo Group“ pardavimų pajamos pernai buvo 28 proc. mažesnės nei 2019 m. Kompanijos pelnas sumažėjo 25 proc. Vis dėlto visus praėjusius metus bendrovės gamyba vyko stabiliai, faktiškai įgyvendinta beveik 3 mln. EUR investicijų į energetikos, efektyvumo ir naujų produktų kūrimo projektus.

„Neo Group“ vadovas Ruslanas Radajevas komentuoja, kad nors praėjusiais metais mažėjo pakuotų gėrimų vartojimas dėl pristabdytų turizmo srautų, jį iš dalies kompensavo augantis vartojimas kito pakuoto maisto, skirto sunaudojimui namuose, segmente.

„Šiemet planuojame išlaikyti stabilias gamybos ir eksporto apimtis. „Neo Group“ toliau vystys pradėtus investicinius projektus žaliosios energetikos, panaudotos pakuotės perdirbimo technologijų, žiedinės ekonomikos ir kitose srityse. Didžiausius lūkesčius siejame su masine 25-30 proc. perdirbtos žaliavos mūsų nuosavos technologijos dėka turinčių PET granulių gamyba. Toliau investuosime į šią technologiją bei rinkos ir klientų edukaciją dėl tvaresnio PET naudojimo“, – sako R.Radajevas.

„Neo Group“ šiemet klientams pradėjo tiekti pirmąsias PET granulių, kurių gamyboje panaudota 25 proc. perdirbtos antrinės žaliavos, partijas. Prielaidas šiam „NEOPET CYCLE“ pavadintam produktui sukūrė kompanijos inžinierių ir mokslininkų sukurta cheminio perdirbimo technologija, kurią „Neo Group“ šiuo metu patentuoja ES. Ši naujovė gėrimų pakuočių gamintojams leidžia jau dabar įgyvendinti dar tik 2025 m. ES įsigaliosiančius antrinių žaliavų panaudojimo reikalavimus neinvestuojant į esamos gamybos infrastruktūrą.

Apie 90 proc. savo produkcijos „Neo Group“ eksportuoja – pirmiausia į Lenkijos, Skandinavijos, Baltijos šalių ir kitas Europos rinkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis