Nestandartinių baldų gamintojas Dainius Tamuliūnas: Lietuvos bendrovės delsia keisti nusidėvėjusius baldus

Daugiau kaip du dešimtmečius baldus gaminantis kaunietis Dainius Tamuliūnas sako, kad didžiausias iššūkis buvo pasirinkti tinkamą verslo strategiją, surasti unikalią rinkos nišą ir taip išvengti itin agresyvios konkurencijos su stambiais baldų gamintojais.
Lauko baldai
Baldai. Asociatyvinė nuotr. / Fotolia nuotr.

Įkūręs nestandartinių baldų įmonę „Idėjų parkas“, D.Tamuliūnas šiandien beveik visą produkciją eksportuoja už Lietuvos ribų.

„Aš užsiėmiau nestandartinių baldų gamyba pagal individualų projektą. Šiuo metu kiekviena firma, kiekviena didelė bendrovė turi savo projektus ir koncepciją, pagal kurią ir vyksta tų parduotuvių baldų gamyba“, – „Žinių radijo“ laidoje „Verslo ritmu“ kalbėjo D.Tamuliūnas.

Pasak jo, dirbant tokioje rinkoje, reikalinga patirtis ir žmonių sugebėjimas greitai mąstyti bei pritaikyti gamybą. Anot jo, tai yra sudėtingiau, bet pelningiau.

D. Tamuliūnas pasakojo, kad didžioji dalis jų produkcijos išvažiuoja į užsienį.

„Šiuo metu vien tik eksportuojame. Lietuvos rinkai parduodame dėvėtą įrangą, labai mažai. Užsienio kompanijos parduotuvės prekybos įrangą keičia kas 5-6 metus, o Lietuvoje tokios tendencijos nėra. Yra tik viena kompanija, „Aprangos grupė“, kuri keičia tą įrangą – morališkai, fiziškai pasensta, ir tada keičia, o kitos įmonės dar nelabai keičia.“

Anot jo, siekiant rasti užsienio klientų, reikia nuolat ieškoti naujų: „Mes nesėdime, o ieškome klientų, vadybininkai dirba, ieško vis naujų. Negali pasilikti vien su 1, 2, 3 klientais, nes šiandien jis gal užsakys, o rytoj ne, tada gamyba stos. Tu ir gamini, ir ieškai, ir važiuoji, ir bendrauji – nestovi vietoje“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų