Bendrovė, tarp kurios prekių ženklai yra kava „Nespresso“, vanduo „Vittel“ ir šokoladai „Smarties“, taip pat planuoja investuoti į naujas tvarių pakuočių rūšis, kad įvykdytų savo tikslą iki 2025 metų naudoti perdirbamas ar daugkartinio naudojimo pakuotes.
„Nestle“ taip pat pareiškė, kad per ateinančius penkerius metus sumažins pirminio plastiko naudojimą trečdaliu ir įsteigs rizikos fondą, kuriam bus skirta 250 milijonų Šveicarijos frankų investicijoms į pradedančias įmones, veikiančias perdirbimo sektoriuje.
Norėdama sukurti perdirbto plastiko rinką, bendrovė supirks iki 2 mln. tonų perdirbto plastiko, gauto iš maisto produktų pakuočių, ir skirs daugiau nei 1,5 mlrd. Šveicarijos frankų sumokėti už surinktas pakuotes nuo dabar iki 2025 metų.
„Plastiko neturėtų patekti į sąvartynus, jis neturėtų būti išmetamas“, – sakoma „Nestle“ generalinio direktoriaus Marko Schneiderio pranešime.
Didžiosios korporacijos, kurias aplinkosaugos kampanijos dažnai kritikuoja dėl nenoro skirti pelno dalies aplinkosaugai, mėgina reaguoti į didėjantį vartotojų spaudimą imtis atsakingesnės praktikos.
Maisto ir kosmetikos produktų milžinė „Unilever“ praėjusių metų rugsėjį paskelbė, kad iki 2025 metų perpus sumažins pirminio plastiko naudojimą pakuočių gamybai, pripažindama, kad šis žingsnis iš dalies buvo skirtas siekiant pritraukti jaunus, labiau aplinką tausojančius klientus.
Greitojo maisto milžinė „McDonald's“ spalį pažadėjo paspartinti veiksmus siekdama užtikrinti, kad jos restoranuose Europoje būtų naudojama kuo mažiau plastiko.
„Užtikrinti, kad perdirbtas plastikas būtų saugus maistui, yra didžiulis iššūkis mūsų pramonei. Būtent todėl, be plastiko naudojimo mažinimo ir atliekų surinkimo, norime nutraukti žalingą ratą ir užtikrinti, kad daugiau plastiko bus galima perdirbti“, – teigė „Nestle“ vadovas M.Schneideris.
Tiesa, „Nestle“ susilaukia kritikos dėl gausaus itin neekologiško palmių aliejaus naudojimo