„Nestle“ pakeis „netinkamą“ Čilėje parduodamų sausainių pavadinimą

Maisto prekių milžinė „Nestle“ nusprendė pakeisti populiarių Čilėje parduodamų šokoladinių sausainių pavadinimą, kuris, kaip nuogąstaujama, gali būti kultūriškai „netinkamas“.
Įmonės „Nestle“ logotipas
Įmonės „Nestle“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Čilė „Nestle“

Ateityje sausainiai „Negrita“, kuriais Čilėje prekiaujama jau 60 metų, bus parduodami pavadinimu „Chokita“, paskelbė tarptautinė maisto bendrovė ir pridūrė, jog toks sprendimas atitinka „pagarbos ir nediskriminavimo kultūrą“.

„Negrita“ – tai šokoladu aplieti vaniliniai sausainiai.

Tačiau šis pavadinimas verčiamas kaip „mažoji juodaodė“ arba „juodukė“, o šis žodis, pavartotas vyriškąja gimine – „Negrito“, – Urugvajaus futbolo žvaigždei Edisonui Cavani neseniai virto bauda už rasizmą, nors prieš tai protestavo ir pats futbolininkas, ir net įtakingi ispanų kalbos specialistai.

Žodžiai „negrito“ arba „negrita“, kaip „gordo“ („storulis“) arba „gorda“ moteriškąja gimine, kai kuriose Lotynų Amerikos šalyse plačiai vartojami kaip meilūs žodeliai, net ir kreipiantis į žmones, kurie nėra juodaodžiai ir neturi viršsvorio.

„Nestle“ pareiškė, jog pakeisti pavadinimą nusprendė paraginta „nustatyti koncepcijas, kurios gali būti laikomos netinkamomis, atsižvelgiant į padidėjusį dėmesį prekių ženklams ir jų vaizdinei išraiškai, taip pat stereotipų naudojimui..“.

Beje, ant „Negrito“ pakuočių jau nebevaizduojamas juodaodės moters veido atvaizdas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis