Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nestle“ pardavė odos priežiūros verslą už daugiau kaip 9 mlrd. eurų

Šveicarijos maisto milžinė „Nestle“ pardavė savo odos priežiūros priemonių gamybos verslą investuotojų grupei, kuriai vadovauja Švedijos tiesioginių investicijų fondas EQT ir Abu Dabio investicijų institucija (ADIA). „Nestle Skin Health“ įsigijimo kaina sudarė 10,2 mlrd. frankų (9,4 mlrd. eurų), pažymima grupės paskelbtame pranešime.
„Nestle“ logotipas
„Nestle“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Nestle“

Apie derybas dėl šio verslo pardavimo „Nestle“ buvo paskelbusi gegužės mėnesį.

Lozanoje įsikūrusi „Nestle Skin Health“, kuri visame pasaulyje turi daugiau kaip 5 tūkst. darbuotojų ir kuriai priklauso, be kita ko, prekių ženklai „Cetaphil“ ir „Proactiv“, 2018 metais pasiekė 2,8 mlrd. frankų pardavimus.

Pasak analitikų, verslo pardavimo kaina buvo didesnė negu tikėtasi.

Padalinys buvo sukurtas 2014 metais, kai „Nestle“ įgijo visą bendrovės „Galderma“ kontrolę.

Pernai rugsėjį „Nestle“ pranešė svarstanti įvairias tolesnės šio padalinio plėtros galimybes. Dar anksčiau grupė sakė, jog planuoja sutelkti dėmesį į kavos, gyvūnų ėdalo ir kūdikių maisto gamybos verslą.

2018 metais „Nestle“ už 1,55 mlrd. JAV dolerių pardavė padalinį „Gerber Life Insurance“ bendrovei „Western & Southern Financial Group“. Be to, praėjusių metų pradžioje Šveicarijos grupė Italijos bendrovei „Ferrero International“ už 2,8 mlrd. JAV dolerių pardavė savo konditerijos verslą Jungtinėse Valstijose.

Kartu „Nestle“ sparčiai plėtoja savo kavos verslą. Prieš metus ji sudarė partnerystės susitarimą su kavinių milžine „Starbucks“, pagal kurį už 7,15 mlrd. JAV dolerių (5,97 mlrd. eurų) įgijo teises prekiauti JAV įmonės produktais visame pasaulyje, išskyrus „Starbucks“ kavines, kurias ir toliau kontroliuoja JAV įmonė.

O 2017 metais „Nestle“ įsigijo JAV kavos prekės ženklą „Blue Bottle“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos