Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nestle“ pardavimai pirmąjį šių metų ketvirtį didėjo iki 19,4 mlrd. eurų

Šveicarijos maisto produktų milžinė „Nestle“ ketvirtadienį pranešė, kad jos pardavimai pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo, o tam įtakos turėjo ir naujausi bendrovės pirkiniai, įskaitant įsigytas teises prekiauti „Starbucks“ kavos gaminiais prekybos centruose visame pasaulyje.
Įmonės „Nestle“ logotipas
Įmonės „Nestle“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Nestle“

Nepaisant to, kad išsivysčiusiose šalyse vyrauja vartojimo išlaidų mažinimo nuotaikos, o besivystančių rinkų augimas sulėtėjo, „Nestle“ pranešė, kad pirmąjį šių metų ketvirtį jos pardavimai ūgtelėjo 4,3 proc. iki 22,2 mlrd. Šveicarijos frankų (19,4 mlrd. eurų).

Naujausių įsigijimų indėlis į šio rodiklio didėjimą sudarė 1,2 procentinio punkto.

Pastaraisiais metais bendrovė patyrė smarkų akcininkų spaudimą didinti pardavimus ir pelningumą, todėl papildė savo produktų portfelį, kurį sudaro daugiau nei 2 tūkst. prekių ženklų, tokiais produktais kaip kūdikių maistas „Gerber“, gazuotas vanduo „Perrier“ ir ledai „Haagen-Dazs“.

„Nestle“, kuriai priklauso kavos kapsulių „Nespresso“ ir kavos „Nescafe“ prekių ženklai, savo augimo strategijoje prioritetą teikia kavai, todėl praėjusių metų rugpjūtį už 7 mlrd. JAV dolerių įsigijo teisę prekiauti „Starbucks“ kava ne tinklo kavinėse.

Grupė ypač stengiasi plėsti savo kavos produktų pardavimus Jungtinėse Valstijose, kur ji įsigijo Kalifornijoje įsikūrusios aukštos kokybės kavos gamintojos „Blue Bottle Coffee“ akcijų paketą bei Teksaso valstijoje įsikūrusią „Chameleon Cold Brew“.

„Nestle“ vadovas Markas Schneideris pabrėžė, kad praeitą ketvirtį buvo pasiūlytas naujas aukščiausios kokybės 24-ių „Starbucks“ kavos gaminių asortimentas.

„Nestle“ ir „Starbucks“ komandos puikiai pasidarbavo ir sukūrė šiuos produktus per šešis mėnesius“, – pranešė M.Schneideris ir pridūrė, kad padidėjęs bendrovės veiklos intensyvumas bei įdiegtos naujovės „akivaizdžiai duoda rezultatų“.

Bendrovė patvirtino panašaus lygio pardavimų augimo bei didesnės veiklos pelno maržos prognozes šiais metais.

Visgi Šveicarijos grupė nepajėgė visiškai išvengti mažėjančių vartojimo išlaidų padarinių, todėl pardavimo kainos praėjusį ketvirtį padidėjo vos 1,2 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais