„Nestle“ parduoda ledų gamybos verslą Jungtinėse Valstijose už 4 mlrd. JAV dolerių

Šveicarijos „Nestle“ pasiekė susitarimą dėl savo ledų gamybos verslo Jungtinėse Valstijose pardavimo bendrovei „Froneri“ – bendrajai įmonei, kurią pirmaujanti pasaulyje maisto produktų gamintoja yra įkūrusi kartu su privataus kapitalo įmone „PAI Partners“.
Įmonės „Nestle“ logotipas
Įmonės „Nestle“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Ledai „Nestle“

Sandorio vertė sudarys 4 mlrd. JAV dolerių, pažymima „Nestle“ paskelbtame pranešime.

Jį užbaigti planuojama kitų metų pirmąjį ketvirtį, kai bus gauti atitinkamų reguliavimo institucijų leidimai.

„Nestle“ portfelyje liks ledų gamyba Kanadoje, Lotynų Amerikoje ir Azijoje.

„Froneri“ yra viena didžiausių pasaulyje ledų gamybos bendrovių. Ji buvo sukurta 2016 metais sujungus „Nestle“ ledų gamybos verslą 20 Europos šalių ir PAI priklausančią R&R.

2018 metais „Froneri“ apyvarta sudarė apie 2,9 mlrd. Šveicarijos frankų.

„Froneri“ šiuo metu veikia Europoje, Lotynų Amerikoje, Afrikoje ir Azijos bei Ramiojo vandenyno regione. Bendrovė neseniai įsigijo Naujosios Zelandijos „TipTop“, taip pat „Nestle“ ledų gamybos verslą Izraelyje.

„Nestle“ ledų gamybos verslo Jungtinėse Valstijose apyvarta 2018 metais sudarė 1,8 mlrd. JAV dolerių. Jam vietos rinkoje priklauso tokie žinomi prekių ženklai kaip „Haagen-Dazs“, „Drumstick“ ir „Outshine“.

„Froneri“ įkūrimas tapo neįtikėtina sėkme. Dabar šį verslą paverčiame mūsų pasauliniu strateginiu partneriu ledų segmente ir esame tikri, jog sėkmingas „Froneri“ verslo modelis gali būti išplėstas, kad apimtų ir Jungtinių Valstijų rinką. Šiuo sandoriu ryžtingai žengiame link mūsų tikslo tapti pasaulio ledų gamybos lyderiais“, – pareiškė „Nestle“ pranešime cituojamas bendrovės generalinis direktorius Ulfas Markas Schneideris.

„Nestle“ yra viena didžiausių pasaulyje maisto gamintojų. Bendrovei priklauso daugiau kaip 2 tūkst. prekių ženklų, įskaitant „Nescafe“, „KitKat“, „Gerber“ ir „Maggi“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų